KOSTAD etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
KOSTAD etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Ekim 2008 Çarşamba

Formaları Çıkarın Çıplak Oynayın





Bu ruhsuz adamlar için kilometrelerce yol gittik. Bize de yazık! Maç sonunda Başkan, teknik direktör kafasına göre kaçıyor stadyumdan. Futbolcular kendi arabalarıyla ankara merkeze gidiyorlar. Biz tribünde, ankara denilen ancak çöle benzeyen Yenikent Asaş stadında çökmüş ve ana avrat söven kendimizi heba eden bir şekilde bekleyelim..



Nedir lan bu ruhsuzluk! Ankaragücü maçında aynı oyunu oynayacaksanız; Formaları Çıkarın Çıplak Oynayın!!!

9. hafta elimizde 1 puan var... umutlanabilmek adına geçen sene ankaraspor 9 hafta sonunda 4 puanla sonuncu sırada.. Misal 10 puanı olan ç.rize düşmüş. Daha çok su akar bu değirmenden.. ancak bizim ümitsizliğimiz o ankaraspor'da var mıydı? bence hayır...

Ankara dönüşü Nallıhan'a girdik. ankara'ya 130km uzakta ama ankara hala.. Şoför dayı kestirmeden getiricem diye acaip yollara soktu bizi. Deplasman otobüsümüzde bayanlar bile vardı.. Dişi Kostad şekli.



Yontmaya ve yontulmaya devam...

21 Ekim 2008 Salı

tutkuyu özlemek


Hatırlarsanız İtalya ligi'nin ilk haftasında Roma deplasmanına giden Napoli taraftarları önce bindikleri treni gasp ederek polis ve demiryolu çalışanlarıyla çatıştı, ardından tren istasyonundan stadyuma kadar olan yoldaki arabaların camlarını patlattılar. Şahış olarak birçok kişi ceza aldı. Napoli taraftarına bir sezon boyunca deplasmana gitme yasağı geldi. işte bu "futbol asla sadece futbol değildir" dedirtiyor bize.

son 5 yıldır sezona şampiyonluk parolasıyla başlıyoruz, kupa alınan- süper ligde korku saçan, istanbul takımlarının en korktuğu deplasmanlardan biri olduğumuz eski sezonları hatırlıyor, onların özlemiyle yaşıyorduk. hatta 2b ye bile düşme eşiğine gelmiştik.

5 sene sonra süper lige çıkınca ve isimlerine bakıldığında fena olmayan transferler yaparak yine korku saçan, yine kafaya oynayan bir kocaelispor umuduyla başlamıştık sezona.

Taraftar derneği olan kostad, deplasmana izmit'e gelen takımların taraftarlarını karşılayıp olay olmaması için çaba sarf ediyor. elbette olay olsun kanlar aksın istemiyoruz. kötü mü yaptılar hayır. insanız hepimiz. hayvan değiliz. otobüsleri taşlamak, trenlere zarar vermek, kartal deplasmanında ayağını taksi camına sokmak, sakarya deplasmanında polisin otobüs içerisine biber gazı sıkıp inin demesi. hiçbiri insanlık göstergesi değil.

Şimdi forumlarda ve tribünlerde tepkiler var. kostad ve hodri meydan tartışılıyor. tartışılabilir elbette.tartışanlarda bizden, onlarda kocaelisporlu ve forumlarda tartışmak için var.

ben bir tekşey istiyorum. en üstte belirttiğim napoli taraftarı gibi olmak istemiyorum. onlara özenmek istemiyorum. mesela sao paolo stadyumunda kale arkaları kapatıldı olaylar yüzünden!. bizde böyle mi olalım? ingilizler gibide olmayalım. zaten olamayız burası farklı bir kültür. mesela italya futbol federasyonu başkanı "stadyumlara hücreler yerleşltirilecek, maçlar boyunca taşlkınlık yapanlar bu hücrelere konulacak ve sonrasında da hukuki yaptırımlar uygulanacak” dedi. buda hayvanlık değilde nedir. bunları mı istiyoruz arkadaşlar.

bu çiçek verme olaylarına gelirsek, döner bıçağıyla dalacağına çiçek versin. adamlık bizde kalsın. gittiğimizde bıçakla saldırırlarsa elimizde çiçek olmaz.

biz, ingiltere de dikiş tutturamayıp italya ligine dönen montella gibiyiz o demişti "italya daki tutkuyu özledim" diye. biz işte bunu özledik...

28 Mayıs 2008 Çarşamba

Kongreye Gel





Var mı Türkiye'de taraftarların ağırlığını koyduğu başka bir kongre? İyi veya kötü yine farklıyız. Pazar günü Kocaelispor kongresi gerçeleşecek. 2 aday var; şuanki başkan Serhan Gürkan ve bu yönetimin eski başkanvekili Sinan Sipahi. Oy kullanabilecek 2036 üye olduğu söyleniyor ancak bunların 300-500 civarı oy kullanmaya geliyor. Neden gelmezler, niye olurlar belkide genelde kongrede tek aday olmasındandır. Ancak bu kongrede daha kalabalık olacağı kesin. Geçen kongrede Başkanı belirleyen epey oyu olan Kostad olmuştur. Yani Serhan Gürkan, Osman Yaman'ı birazda kostad'ın oylarıyla geride bırakmıştır.

Pazar günki kongrede yne kostad Serhan Gürkan'a destek vereceğini söyledi. Paşalılar Sinan Sipahi'yi destekleyeceklermiş. Sinan Sipahi'nin belediyeye gider yapıp "belediyeden para mara istemeyeceğiz" manasında laflar etmesi beni sevindirsede kaynağı nereden bulacağını net söylemiyor. Pazar günü göreceğiz artık.

Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu Şampiyonluk sonrası Kocaelispor'un olduğu her haberde, her olayda olduğu gibi burdada zıpladı ve Serhan Gürkan'ı desteklediğini söyledi. Tabi desteklesin bişe dediğimiz yok ama Sezon başında "Sana beş kuruş vermem" dediği adama neden böyle kucak açtı anlamadım. Şampiyonluk sayesinde belediyede iyi prim yaptı. Sefa Sirmen'den epey tırsıyordu başkan takımı kullanıp oyları kaparım diyordur. Serhan başkanda hemen kucağa oturdu onada bravo.

Açıkçası Serhan Gürkan'ın bu belediye odaklı hareketleri beni ondan soğutsada 5 yıl aradan sonra süper ligdeyiz. İki adayında kongredeki konuşmalarını merak ediyorum.. Siteyi takip eden emregunes'te oy kullanacak ondanda yorum bekliyorum ne olur ne biter