18 Ocak 2010 Pazartesi

Fatih Akyel ile Maddiyat Takılıyoruz



Geçen sezon transfer edildiğinde bir yazı yazmıştım burada ne demişiz? Kocaeli de kanserin en büyük sebebi 1. Sanayi 2. Serhan Gürkan.

Fatih Akyel ne alaka şimdi diyenler varsa belirteyim, bu adam geçen sezon sadece antrenmanlarda boy göstermiştir ve şuan klüpten alacaklıdır. Bu alacaklarını istediğinden biz lisans borçlarını ödemede sıkıntı çekiyoruz.

Burada kızılacak tek adam Serhan Gürkan gibi dursa da Fatih Akyel gelip tesislerde yatıp yatıp gittikten sonra alacaklarını ötelemiyor bile. Ne yaptın da neyin parasını istiyorsun be adam. Hadi bi şaşırmış o parayı veririz sana demiş ona diyecek laf bulamıyorum artık. Peki sen? Hiç utanmadın mı paranı isterken. Profesyonel futbolcuyum aldığım paraya bakarım mı diyorsun? Genelde böyle derler ya.

Aklıma Pardon filmindeki gardiyan geldi, ne diyordu:
"biz artık haysiyet takılmıyoz ki oğluum. maddiyat takılıyoz"

6 yorum:

umit dedi ki...

kafaya kendimi monte etsem bu resimde bir allahın kulu anlayamaz,
+100 kg futbolcu mu olur, adamda göbek almış yürümüş :) bir de profesyonel he mi?

ulan sözleşmeyi imzalarken bi'bakdınız mı bu adama resmen serhan gürkana kakalamışlar bunu yada serhan bize itelemiş desek daha doğru olur...

Dobrowski dedi ki...

kafayı kesip kendi kafamı koyma olayını bende düşündüm. fark olmazdı :) halı sahaya bile çağırmam ben bu adamı.
serhan kaç paraya imza atıp yakmış bizi. kakalamış olacaklarını sanmıyorum o herif çok çakal yemez gibime geliyor.

Robaggio dedi ki...

çakma yorum olacak ama aynı şeyi yazayım.
Adam 10 yıl öncesinin yıldızı eyvallah..Sen ölmek üzere olan adamı çağır 150 Milyar vereceğim diye imza attır e adam bulmuş böyle enayiyi istemez mi parasını?
Serhan kulübün köküne kibrit suyu sıkıp gitmiştir..Bir şekilde ayamadık zamanında adam gibi tepki veremedik diye biz de suçluyuz aslında..
Ulan kulübün başına dünyadaki en fanatik sakaryasporluyu getir bu kadarını yapmaz utanır be..
ne desem az bak sinirlerimi zıplattın yine :)

Robaggio dedi ki...

bu arada ben bu yorum formunu beğenmedim bi saat uğraştırıyo yahu :)
o kelime doğrulama isteyenlerden de nefret ediyorum ayrıca :)

Dobrowski dedi ki...

aynen kerem bende bunu bi deniyeyim dedim ama pek sağlıklı değil. hele o kelime doğrulama olayına gıcık oluyorum. bide üstüne onay isteniyor hemen yayınlanmıyorsa madem niye kelime doğrulama var niye uğraştrıyorsun diye soruyorum monitöre bakarak, her seferinde :)

Sinan Yılmaz dedi ki...

Çingenedir Fatih Akyel siz hayatınızda profesyonal bir çingene gördünüz mü ki :)