27 Eylül 2009 Pazar

bağımlıyım sana


askerlik sonrası ilk resmi müsabakama çıkmak için bugün erkenden kalktım. daha maça çok var ama duramıyorum yerimde. bu genç takımı o kadar tanımasam bile sanki bana şimdiden enerji verdi.

bu akşam yine maratondayım gibi gözüküyor. "hey lan bana bak bana" , "bağırın ülen" lerin içine girmek istemesemde "bi bakalım nasıl ortam" diye gidiyorsunuz tribüne çıkamıyorsunuz sigara gibi bırakamıyorsunuz. eskisi gibi kavga gürültü olmuyor tribünlerde, hem herkes tanıdık.. maç öncesi iki piiz olmazsa olmazımız. çok büyük nimetmiş bunlar van da daha iyi anladım.. yenilsekte yensekte bu çocuklar bizi utandırmaz.

süper lige çıktığımız sezon bank asya da yine bi giresun maçında otobana çıkıp "efsane geri döndü" pankartı açmışlardı paşalılar. tribünde mest olmuştum. yine giresun rakip. süper lig hayal gibi dursada biz efsaneyiz!.

kombineler satışa sunulmuş

SEZONLUK KOMBİNE BİLET FİYATLARI

Kale Arkası Tribünü: 50 TL
Maraton Tribünü: 100 TL
Numaralı B Tribünü: 250 TL
Numaralı A Tribünü: 400 TL
VİP Tribünü: 1000 TL
Protokol: 2000 TL

2 yorum:

1903 dedi ki...

İşim olmasa ben de atlayacaktım trene gelecektim maça.
İnşallah ilk galibiyetinizi alırsınız.

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan bu çocuklarla gurur duyuyoruz, amatörede düşsek İzmit çocuklarıyla devam