22 Şubat 2009 Pazar

Hatun olsam Taner'e verirdim!!*


bi seferde bu kadar gol atılmaz be taner'im.. karıştırdın adamları. yönetimleri toplanmış falan filan. bütün kanallar onu gösteriyor. banane ya beter olsunlar.. 5 tane attık yine bizden bahseden yok.. bu gece nasıl uyunur yaa.. maçı tvden izlerken bile sesi kısılır mı insanın?!! izlediğimiz yerdeki kendilerine izmitli diyen ama baroş penaltıyı kaçırdıktan sonra üzülen yavşakların suratını görmeliydiniz!! samiyene gidemediysek bunu gördüm orgazm olmuş gibi oldum blog..

çekilin lan.. koyduk!!! 5 tane lan! bu kadar küçük görürseniz! bu kadar götünüz kalkarsa.. affetmezler!!


* bir mgaltan lafıdır..

11 yorum:

scapula dedi ki...

Gökmen Hocam,

Ömrümde ilk kez bir rakip takımı deli gibi alkışladım. Hem de soğuktan kaskatı kesilmiş, donmuş ellerimdeki eldivenleri çıkarttım bunu yapabilmek için. Çıkışta Kocaelisporlu taraftarları gördüm, seviniyorlardı; "Futbol güzel şey." dedim, "30 sene sonra da bugünü hatırlayacaklar..." Eve geldim, aklımdaki ilk iş tebrik etmekti seni, helal olsun demeye buraya girdim. Şu posttan sonra edemiyorum. Yine de, anlayabiliyorum. Sanırım...

Nazmi Hasdemir dedi ki...

kandıralı, tebrikler, ikinci takımım olması acımızı hafifletti. sakın düşmeyin, büyük taraftarla gelmişiniz maça.

buarada kimse sizi küçük görmedi, maçtan önce ve sonra çağırdık.körfez seni seviyorum.

Robaggio dedi ki...

ayrıntıları yakalamaları sayesinde farkını ortaya koyan (daha doğrusu böyle olması gereken) blog aleminde bile Körfezimizin adı geçmiyor :)))
50 paragraf yazılar yazılmış tek kelime Kocaelispor geçmiyor içinde, aman neyse çok da skibbe :)))
penaltı kaçıp hemen arkasından golü bulduktan sonra yanımda kuzen bayıldı, salak yüzünden 4.golden sonraki 5 dk.yı izleyemedik, gözleri sulandı sonra :))
ama adam da haklı..arkadaşım penaltı kaçar kaçmaz da gol atılmaz ki, ayıp millete..valla ben de kendimi kaybettim..penaltı kaçınca sevindiğim kadar hiçbir golde sevinmedim hatta hayatımda bir maçta bu kadar sevindiğim çok azdır..belki Türkiye Kupasındaki bjk maçı olabilir..şükür bugünü de gördük..

Kartal Bafiler dedi ki...

Taner 4 şut çekti 4 düde gol oldu,bunu bu sene kaparlar sizden :)

aZaZeL dedi ki...

ben blogunuzu sürekli takip eden bir galatasaray taraftarıyım... hakaretleri hiç yakıştıramadım...

Dobrowski dedi ki...

beyler o ettiğim yavşak lafı izmitte gelip yanımıza gs gollerinde zıplayanlara etmişimdir. herkes üstüne alınmasın. izmitlisin tamam cimbomluda ol ama bari bu maçta yapma! ayağa kalkıp "gooll" diye bağırma.. bunu hazmedemedim.

Nazmi abi küçük görenler sizin futbolculardı. her tavırlarından belliydi bu..

Kerem, hakkaten bloglarda bile bizden 3 cümle bahseden yok. dün gece baktım o kadar tvde filanda sallanmıyoruz. yine hayrettin albayrak'a kaldık =)

Kartal, mustafa denizli sever böyle adamları devre arası alır diyordum ama almadı. 4 golde çok şık vuruşlar. bomboş bıraktılar taner de affetmedi

Adsız dedi ki...

kandıralı gel kardesim biz kendi ligimize dönelim.(belki bizim youlamız nadarevicimiz ,sizin agbetunuz sadıkovunuz olmaz ama olsun.)bank asya ne güzel. d-smart ne guzel.körfez deplasmanı izmir deplasmanı ne güzel.artık adana da var ,demir de gelecek daha da guzel.eskisehir'e de gel orası da guzel.

sen istiyor musun bilmiyorum ama körfez düşsün kardesim, esesim de düşsün.güngören falan çıksın bizim yerimize de (onlar da belediye degil miydi sahi?)hacettepe'ye yatan ankara belediye de hade kalsın tabi hacettepe ile kolkola.sakın ha ankaragücü ile birleşmesin ama.

Hayat bayram olsun !!!

Amin.

GoKaN

Arkhe dedi ki...

En büyüğünden bir "Helal Olsun".

aksilaz dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

seneye 2. ligde basarılar.ömür boyu bununla avunursunuz ezik anadolu

ibrahim cihan dedi ki...

gökmen kardeşim izmitli olup da bu maçta gs takımını tutan arkadaşlara ben de sinir oluyorum. ama suratlarını görmeye değerdi. taner gülleri' ye gelince gerçekten çok ayıp etti :). ben bir kampanya başlatmak istiyorum; " hepimiz taner'iz, hepimiz galatasaraydan özür diliyoruz".