23 Şubat 2009 Pazartesi

Körfezli Kemal: Acıttı mı cicim?!!

Photobucket
Cumhurbaşkanlığı kupasını kaybettiğimiz gün, İzmitte ikamet eden Teyzem yeşilköy İnternationalde bay-pass ameliyatı olmuştu ben işten vakit buldukça hastahaneye uğruyordum maçtan maçtan bir gün sonra hastane yantarafındaki otoparka 2 araba aynı anda girdik ben park edip çıktım diğer arabadanda şöförünün kapısını açtığı Adnan Polat inmişti ikimizde hastahane kapısına yöneldik bir kaç adım sonra yanyana geldik ve dedimki
Adnan Bey yine bedavadan aldınız maçı bizden ...güldü siz kimsiniz ,dedi

bende KOCAELİSPORLUYUM dedim ,bunu derken artık kapıdan içeri girmiştik girer girmez teyzeoğluyla karşılaştım abi hoşgeldin bi sigara içelim çıkarız yukarı dedi bende tamam 1 dk dedim fakat o arada Asansöre binen ve kapının otomatik olarak kapanmasını fırsat bilen polat kapı kapanırken bana ACITTI MI CİCİM demişti ,işte bende asansör kapanıp yukarı çıktığından yani bunu söyleyip kaçtığından cevap verememenin üzüntüsünü yaşıyordum ama orada herkes arkasından Küfrettiğimi duydu eminim oda duymuştur,olay bu şimdi bende ona diyorum ACITTI MI CİCİM ?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya iyi hoş diyorsun da birader, senin ona gidip "bedavadan aldınız yine maçı" demen ne kadar şık bir hareket?

önce sen bize bunun yanıtını ver, Polat'ın davranışını sonra tartışalım.

Adsız dedi ki...

az bile demiş, sen koskoca gs futbol şubesi bir şeyisin, ne öyle ergen holiganlar gibi "acıttı mı?" lafları. ayrıca bu maç 96-97'deki kupa maçıysa, harbiden de bedavadan verilen bir penaltı ile hediye edildi galatasaray'a, hatırlayan hatırlar.

bozo dedi ki...

selim senide acıtmış anlaşılan

o maçı nasıl aldığınızı hatırla istersen

dakika 117 hakan şükür -kendi söylediği üzere- yorulduğu için kendini yere bırakıyor hakem zarrt penaltıyı çalıyor.

uzun lafın kısası sen bu ayakları bırak kendi dalgana bak

mgaltan dedi ki...

Selim bey o kupayı o koşullarda (ç)alan bir takımı alkışlayacak değildik herhalde.hepimiz tepkiliydik Kemal abimiz fırsatını bulmuş ve gayet medeni bir şekilde tepkisini vermiş, ancak adnan polatın verdiği tahrik edici lakayıt cevaba bakar mısınız,kendisini tatmin edip üste çıkma psikolojisine bakar mısınız? Türk sporunun yöneticilerinin haline bakın ya, ne basit adamlar yönetiyo klüplerimizi. hem sözde başarı uğruna yapmayacakları sahtekarlık yok hem de son derece pişkin ve yüzsüzler maşallah.

Adsız dedi ki...

Selim kardeş bir sporsever olarak AKLISELİM davranda öyle yorum yap..seni öncelikle o maçın görüntülerini yani bedavaya alınan kupanın filmini izlemeye davet ediyorum..eğer istersen sonra yine konuşuruz ama önce izle..taaaki hakemin KOCAELİ camiasından dilediği ÖZÜR'e kadar izle !

körfezli kemal