27 Ağustos 2008 Çarşamba

Alain Mosely Nkong Kocaelispor'da


imza atılmamış bile olsa en azından tesislerde. Denenmek için gelmiş. 29 yaşında Kamerun milli takımında oynuyor.

Ad Soyad: Alain Mosely Nkong
Ülke: Kamerun
Yaş: 29
Boy: 1.89
Kilo: 74
Milli: 23 (10 Gol)
Oynadığı Takımlar: FC Canon, SC Freamunde, Deportivo Villa Española, Las Palmas, Paços de Ferreira, Nacional Montevideo, Colorado Rapids, Atlante, FC Leon

Bilgi resmi siteden. ayrıca bir kaç videosuna baktım adam forvet arkası oynuyor, iyi şutları var. "Sonu Serge gibi olmasın" diyorum. Adam olmaz diye yolladık, hafta sonu 8eşiktaş'a çaktı bir tane.




Adamın tip acaip. Tecavüzcüyle, torbacı arasında gidip geliyorum tahmin etmek için. Tırstım :)

7 yorum:

mgaltan dedi ki...

iyi bir adama benziyor. tribüne de artık " kingkong Nkong " diye falan çağırırız. :P :))

Dobrowski dedi ki...

ahahah harbiden iyi düşündün kinkong nkong :))

yine dusan gelmesin :)

scapula dedi ki...

Oynadığı takımların kalitesizliğine bakınca, araştırma ihtiyacı hissettim son milli maçını kaç sene önce oynadığını. Şöyle bir sonuca ulaştım ve şaşırdım:

"On 7 February 2008 he scored the winning goal with a cool finish from a Samuel Eto'o through pass which sent Cameroon into the final of the 2008 Africa Cup of Nations knocking out hosts Ghana.[2] Cameroon lost the final 0-1 against defending champions Egypt[3]."

Yahu, belli ki iyi bu herif. Hiç öyle bir tipi yok ama Eto'o'yla (Tdk Eto'o için özel kesme işareti kullanmama kuralı çıkarsın.) yan yana forvet oynamış adam sonuçta. Hem de Afrika Uluslar Kupası'nda. Vay be... Jestrogol'le yan yana coşarlar artık. :)

Hodri Meydan dedi ki...

King konga yerine yine dusan gelirse harbiden anlama özürlü bi futbolcu transfer ettiğimize inanacam,
bu arada king kongun o bakışlar nasıldır öyle ya öpecek gibi bakıyo

Robaggio dedi ki...

ben bu adamda sinsilik seziyorum kapağı atıp kurtulsam havası var gibi sanki, insan sarrafıyımdır ben bak gör :)

Dobrowski dedi ki...

scapula bilgi için teşekkürler. bugünki yerel gazeteler gölcüksporla oynanan hazırlık maçı sonrası adamın ağzına sıçmışlar. eto'yu görmüş adam(tek kesme işareti ona yeter) birşeyler kapmıştır eto'dan. Yalnız bu deneme olayının bokunu çıkardık biz. taşak geçer gibi adam gelmiş alın işte. Geçen sene serhat oynadı bu takımda nkong mu oynayamicak.
üstelik 2. foto acaip süper çıkmış :)

Dobrowski dedi ki...

adama yol vermişler.