27 Ağustos 2008 Çarşamba

Kankam Uğur Meleke



"Yazmamiz ici yerinde izlemememiz gerek.
Bu sene birkac kez Izmite gelip yazacagimizi zannediyorum.
Sevgiler, selamlar."
Mail atmıştım geçen gün. "5 yıl sonra süper lige çıktık ve ilk maçımızda ankaradan 1 puan aldık. bu sabaha karşı ankaradan izmite gelebildiğimiz için erkenden yazamadım size. Acaba bizim hakkımızda bir yazı olur mu diye bütün internet sayfalarını dolaştım. yerel gazetelerde 2 gün sonra çıktığından ve ulusal basının fb, bjk, gs den başka birşey yazarlarsa okunmama kaygısı yüzünden süper lig özlemimizi, takımımızın nasl oynadığını sizin gibi değerli yazarlardan okuyamıyoruz. ne olur arada anadolu takımlarınıda yazın. Sizin gibi kaliteli yazarlardan bunları bekliyoruz en azından temennimiz bu yönde.. " diyerekten. oda tepede yazanı yazmış bana. Kanka olduk sayılır bundan sonra sana Uğurcuğum diyeceğim sevgili Uğurcuğum.. O birkaç kez dediğin fb, gs, bjk maçları dışında olsun lütfen. O maçlarda herkes yazacak zaten. Bu hafta gel Sivas maçına, misafirim ol Uğurcuğum.. "Yazacağımızı zannediyorum" derken abartıp bütün medyayı peşine takma. Adalıdan köfte bile alırım sana len :)

Hiç yorum yok: