10 Temmuz 2008 Perşembe

Ne olur deneme

deneme deneme de bahsetmiştim sağolsun Emre anlatmış hikayeyi, özetlersek 2.lige düştüğümüz yıllarda denenmeye gelen yabancı oyuncular olmuştu onun hakkında:

"Başkan madem yazdın hikayeyi doğrusunu anlatalım, olay 2. lige düştüğümüzde meydana geliyor. topçular avustralyadan yola çıkıyorlar uzak doğu asya falan filan derken yolları Türkiyeye İzmite düşüyor, Kocaelispor klübüne başvuruyorlar denenmek için onları birisi tribünümüzün sembol isimlerinden Mehmet Açıka yani Mamiye yönlendiriyor Mamide yabancı futbolcu oynatamayacağımızı söyleyemiyor arkadaşlara ayıp olmasın diyede bir halı saha maçı ayarlıyor ve büyük maç başlıyor bu denenen futbolculara karşı benim kuzende forma giyiyor maçta ilk ağızdan söylediği yabancı olan topçunun beş para etmediği türk asıllı olanın ise dijkine iyi paslar attığı, pire gibi olduğu falandı. Bizden sonra nereye gittiler ne yediler ne içtiler bilmiyorum ama ilginç bir deneyim olsa gewrek"

Yine dünyada bir ilki gerçekleştirdik, halı sahada futbolcu deneyerek. Akşama bizimde maç var halı sahada ve adam lazım, Nicolas'ı arasam gelir mi acaba :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogun efsnesi olma yönünde hızla ilerliyorum, birde kayıt olabilsem şuraya :p

Dobrowski dedi ki...

ahah başkan sanada benim gibi teknoloji ayak uyduramıyor. msnden paslaşırız