18 Haziran 2008 Çarşamba

iyidir iyi



Serdar, Umut ve Muhammet İmzaları Attı



Fenerbahçe den çok alengirli bi şekilde ayrılan kaleciyi aldık. Bu sene sıkıntı olmaz kalede. Serdar'ı Bursaspor dan beri biliyoruz iyi kaleci. Yeeği Kılıçaslan sonra 3 tane genç kalecimiz var. Artık sorun olmasın dimi. Ama bizim yönetim belki bi kaleci daha alırız diyor. pafta yetişen ki ne kadar yetişiyorlar bilmeyiz ama 3 tane genç çocuk var. Bizimkiler hala bi kaleci daha düşünebiliriz diyorlar. Neyine senin bi kaleci daha. Bırak adamlar en azından kadroya girerler belki. Bi şansları olur belki. Bi kaleci daha alsan ne olacak bu çocuklar tesislede birbirlerini alıştırırlar anca..

Bu imzalardan üçünede sevindim sadece Serdar değil. Umut Kekili hep diyorum , Ümit Kayıhan'ın bu takıma yaptığı tek iyi iş. Almanya dan aldı getirdi Umut'u. Süper Lige çıkmasak uçardı yuvadan. imza sonrası "Ben zaten süper lig oyuncusuyum, herkese göstereceğim" dedi. Ulan tamam yeteneklisinde hemen g.tün başın oynamış. Sanki önceden süper lig görmüş almanya da.. Vesselam biraz çıtır kalıyor, güçlenmesi lazım "2.ligde daha çok mücadele oluyor, süper lig daha teknik pas filan" dedi yine imza sonrası uzatılan mikrofona. E yalan değil 2.ligde ölümüne saldırıyor millet ve hep şişirme toplar. Orta sahada 2 pas yapmadan hücum ediyorsun çocuk haksız değil ama böyle derken bi gevşeme olmasın Umut. Seni seneye Fener'e filan satar fena para alabiliriz. Çünkü bana göre bizde kalmaz bu çocuk..

Muhammet ise savunmada süper lig görmüş bi futbolcu. geçen sezonun ikinci yarısında süper ikili oldular Ufuk Çam la. Bu ikiliyi bozmayabilir engin hoca ama mutlaka takviye yapar. Yedekte bi iskender süper ligde yemez.. Akçaabat Sebat la süper lig gördü Muhammet ama sağolsun 2 sezonunda takım düştü. Zaten öyle olmasa bize gelmezdi. Hayırlı olsun..






Şu üstteki fotoda biri bana Serhan Gürkan'a bu gömleği kim giydirdi öğrensin. Şaka gibi durmuş adamların yanında. Cuma günü hırvat maçına gidiyormuş viyana kapılarına birazda ben dayaniyim demiştir. Bu gömlekle dayanırsa hiçbir kapı dayanmaz.


Hiç yorum yok: