16 Haziran 2008 Pazartesi

Şu Çılgın Türkler #3 - Assolistler En Son Çıkar



"Yenilsek bile bu takımdan kimse utanmayacak, aslanlar gibi mücadele edecekler" demişti Fatih Terim. Bende ona Seni kesseler acımaz demiştim. Bu nasıl bir maçtır böyle!!! Ne kadar dengesiz ve ne kadar süper bi takımız. İlk yarıda Yunanistan gibi yan top yapmaya başladık bi ara delirdim ekran başında. Emre Güngör ve Mehmet topal dan başlayan telaşe memurluğu ilk yarı herkesde vardı. İki pas yapamaz, sanki koller bizdeymiş gibi şişiren takım olduk. Yao ming kadar uzun Koller her topa vurdu. Servet bi iki itti sonra geldi Emre vurdu. Yok arkadaş adam her topa vuruyor. Umulduğu gibi Koller in golü süpriz olmadı. Ama golden sonra Stadyumdaki sessizliği görünce sanki maçı Türkiye de oynuyoruz dedim.

Fatih hoca seni kesseler acımaz, şu maçıda aldık ya.. Hamit'i sağbekte öldürmeyi 2.yarı mecburen bıraktın ya.. Bugün basın toplantında herkese gider yaptın!.. En çokta şu anneler mevzuunda haklısın.. İki muhabiri tokayliycaksın isviçre meydanlarında bak bi daha yapıyorlar mı?! Fatih Terim'in annesi rahmetli olmuşmudur bilmem (öyleysede allah rahmet eylesin). Olsa en çok Terim'in annesi yakışırdı reklama.. Servet'in annesi yavrım takım derken Terim'in annesi "Hadi len benim oğlum imparator Sen kim oluyorsun" derdi mutlaka.

2. yarı karşı taraftaki yan hakemin bayrağının fırmalası bilmeden belkide yaptığı bir iyilikti. 4. hakemden bayrağı alan Tuncay deparla yan hakeme bayrağı verdi ve oyunun bi an önce başlamasını istedi. Sanki hadi lan başlayın daha "2 gol atıcaz" der gibiydi.. bakın 2 gol diyorum, 3ü hayal bile edemiyordum o zaman. Ama bu çocuklarda nasıl bir inanç varsa nasıl bir gaz varsa valahi helal olsun...

Tuncay, Arda , Nihat , Hamit maçtaki en önemli adamlardı. 2. yarı çeklerin basireti mi bağlandı nedir. Yada bizim klübede bir büyücü var!.. Adamlar şaşırdı bizi seyrediyorlardı resmen.. Böyle bi geri dönüş yok. 2. golü attık ben dua etmeye başladım "allahım nolur maç bitsin, biz malızdır son dakkada bi gol mol yeriz..." diye giden yaklaşık bi dakka süren.... Sonra bi baktım bizim çocuklar ileri ileri diye birbirlerine hareketler yapıyorlar. "Salaklar lan napiyorsunuz" ben hala bizdeki inancın farkına varmamış izmit'ten bağırıyorum isviçre'ye.. İşte herkes böyle maçları kaldıramazmış ya ben daha ne diyim size..

O hamit Nihat'a pası attı ayağ fırladım ağzımı açıyorum laf çıkmıyor. A diyorum ses gelmiyor hesabı.. Bide gol olmasın mı "Çehtir git len" delirdim saçmalar geldi balkona, biri keleşle ateş etti mahallede. Sağolsun belediye Havai fişekler attı.. Siz ne büyüksünüz.. Sizde nasıl bi inanç var.. 3. golü attık sanki hala bastırıyoruz havası var 4.yü atsalar şaşırmayacağım artık. Bi gecede 3 muhteşem olay ve 3 muhteşem gol yeter demiştim.. Holivud filmlerinde bile böyle şeyler çok sık olmaz. En sonunda yine Volkan çıktı sahneye kırmızıyı gördü Koller' gider yaparken.. Koçum Volkan.. Bu maçı aldık gerisi yalan varsın kırmızı kart gör..




Volkan'ın yerine kaleye geçti Tuncay ve o kadar inanmıştı ki.. Arkadaşlarını rahatlatıyordu.. "siz rahat olun ben geçtim kaleye, gelecekleri varsa görecekleride var" demese bile buna benzer ifadelerdi onlar.. Bi gol yeseydik Penaltılara kalsaydı diye düşündü herkes. Böyle bir gecede gol yesek bile bir tane daha atardık nasıl olsa! Niye bu telaş dedim babama

- Sus lan kalbim duracak!...





Şu Çılgın Türkler

Şu Çılgın Türkler #2

Hiç yorum yok: