5 Mayıs 2008 Pazartesi

Ufuk Çam


onu ilk ismetpaşa stadında sezonun ilk yarısındaki kocaelispor-kartal maçında izledim. maçın atmosferi inanılmazdı. deli gibi saldırıyorduk kartala direkten dönen toplar, son dakkalarda yaşlı kurt Hakan Çimen bile kırmızı kart gördü yani. herşey oldu, gol dışındaTaner Gülleri yi öyle bir tuttuki ufuk adeta o maçta "ağzına sıçtı adamın" dedim. Nerden bilirdim adamın yerli Nesta olduğunu. devre arasında transfer edildiğinde hekes çok yaşli diyordu ancak erman ın askerliği yüzünden transfer şarttı ve biz turnayı gözünden vurduk Ufuk'u alarak. Kartalspor a teşekkür ediyorum iyiki ufuk a borç takmışlar. transferde ufuk ta onlara taktı. Dün yine golünü attı süper ligde yine savunmada güçlü olacaksak ufuk yine bizle olmalı. yaşı 33de olsa taş gibi oynuyor. Sanki serie a da oynuyor. bi ara maçı bırakıp sırf bunu izledim. Her topu kesiyor adam öpüyorum gözlerinde Nesta Ufuk!!

2 yorum:

gökay dedi ki...

Ufuk Çam...Yalan söylemeye gerek yok ki ismini Kocaelispor-Kartalspor maçı öncesi bilmeyenlerdendim.o tarihten sözleşmesinin başlangıç tarihi olan 6 şubat 2008'e kadar Kocaelispor'un golcüsü Taner Gülleri'nin bir anlamda elini kolunu bağlayan nadir oyunculardan olan,sahada yüreğini ortaya koyarak oynamasıyla saygı kazanmasına rağmen bunu Kocaelispor'a karşı yapmasıyla sinirlerimi bir hayli geren bir defans oyuncusuydu.Açıkcası ilk geldiğinde de sadece iddialı takımlara karşı bilenen topçulardan olabilir diye çok sevinmemiş,artık defansımız kale gibi olur moduna girmemiştim.Ancak haftalar ilerledikçe,stres arttıkça süper lige çıkma iddiasındaki Kocaelispor'u sonuca götürmesi beklenen orta saha ve forvet elemanlarından ziyade savunmamız,özellikle de bir isim, ön planda olmaya başladı.o kadar arzulu futbol oynuyordu ki futdolda topa sibobu kadar mündemiç olan başarıyı kendisi civarnıdaki her topta kovalıyordu. Asli görevi olan savunma haricinde Kritik goller atıp düğümü çözüyor,kötü olduğu maçlarda bile herkesin alkışını alabiliyordu.Bu isim yönetimimizin mevcut koşullarda yaptığı en iyi devre arası transferi olan Ufuk çam'dı.Aldığı parayı kuruş kuruş hak ederek oynuyordu en önemlisi işini yapıyordu.Süper ligde oynamayı da kat be kat hak ediyor.Zaten önümüzdeki hafta itibarı ile kendisi de hak ettiği "süper lig"in futbolcusu olacaktır.Akıllı olan Kocaelispor yönetimi de ufuk'u önümüzdeki yıl hiç bir yere bırakmayacaktır.



Son olarak KoCAELİSPOR için attığı gollere bakacak olursak:

KOCAELİSPOR-GİRESUNSPOR Bank Asya 1. Lig 04.05.2008-Kafa

KARTALSPOR-KOCAELİSPOR Bank Asya 1. Lig 27.04.2008-Kafa

KOCAELİSPOR-MARDİNSPOR Bank Asya 1. Lig 06.04.2008- Ayak

ELAZIĞSPOR-KOCAELİSPOR Bank Asya 1. Lig 23.03.2008- Kafa

Dobrowski dedi ki...

Gökay o kadar istatistik yapmışın eline sağlık ama ufuk bana pm attı sana atmadı ehehe.
Şu lig bi an önce başlasın sabırsızlanıyorum.