21 Mayıs 2008 Çarşamba

Mümkünse Bir Daha Görüşmeyelim

Şampiyonluk kadar büyük bir sevinç yaşadım desem çokta abartmış olmam, Az önce resmi sitede Teknik Asbaşkan Muammer Çelik 'in açıklamasında yer alıyor burada. Seneye kadroda düşünülmeyen ve yolların ayrılacağı oyuncular Fatih Şen, Hakan Çimen, Serhat Sağat, Yasin Sülün ve Haydar Koç. Serhat sana tribünde ne kadar küfür ettim hani derler ya üstüste koysan aya çıkardık diye benimkiler artık aydan geridönüyorlar. Ses tellerime verdiğin hasarları saymıyorum bile.

Altyapıdan yetiştin anladık, izmitlisin dedik, genç dedik şans verdiler destekledik. Sen ne yaptın insan 7-8 senedir üstüne bişey koymazmı ya. Ne yaptın.. 83 doğumlusun ama futbolu bırakma çağı gelmişte uzatmaları oynayan futbolcu gibisin. Çarşıda karı kız peşinde koşabildiğin kadar sahada koşamayınca bu kanıya vardım Serhat. Yeni sosyal sigorta yasasından yırttın hadi iyisin. Emeklide olursun kaç iş günün kaldı ?

2 sezon önce Ankara'daki Telekomspor maçında Taraftarların çoğu alkollü olduğundan stada alınmamıştı, zaten telekomun seyirciside olmadığından tribünde 10-15 adam kalmıştı. Osursak yankı yapacak gibiydi. işte orda Çok sevdiğim ve o günden sonra daha çok sevdiğim bir arkadaşım Sana ne demişti hatırlıyor musun? Maç esnasında dönüp baktın.. İşte o an neremle güleceğimi bilemedim.. Telekomun o salak stadında bir ses inliyordu "Serhaaattt Salaksıııınnnn!!"

acaba hala futbolcu olucam ben diyormu onu merak ediyorum. yok kardeşim işte olamıyorsun. şans verelim şans verelim şans topumu oynuyoruz biz sahada. yeter güzel kardeşim.
asıl suçlu senden medet umanda ya onuda anlamadım adama mourinho dedik sana sövüyoruz bi kaç ay öncesine kadar onada sövüyorduk o (
Kayhan Çubuklu ) beni göt etti. Sende gelecek sezonda bi takıma gidip yıldız olursan "Yok Artık Lebron James" derim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

serat senden kurtuldu bu takım. artık süper ligde bile şampiyon oluruz