6 Mayıs 2008 Salı

Gittin hose mourinho oldun!!




Kayhan Hoca(Kayhan Çubuklu) ileriyi gördü malatya deplasmanında yenilen 4 golden sonra açıklamasında ".... Önümüzdeki 4 maçta hedefimiz olan 64 puanı alarak Süper Lig’e çıkacağımıza inanıyorum. Öncelikle bu maçın yaralarını silip, bir an önce Eskişehirspor maçına konsantre olup o maçı kazanacağız” demişti. Biz ne yaptık Eskişehir maçında galip geldik ve yamulmuyorsam 90+4 oynanan maçtan sonra 95.dakikada başkan serhan gürkan basına açıklama yaptı hocamızla yollar ayrıldı diyerekten.

Nasıl bişe bu dedim kendi kendime, bu kadar sevmediğim, bu kadar teknik direktörlüğüne güvenmediğim başka bi adam deseler erdoğan arıca diyeliceğim bi adamı yönetim gönderiyordu. Erdoğan arıca diyince düşündümde özür dilerim Kayhan hoca o kadarda kötü değildin!. Seni bu taraftar hep sevdi sevgi ayrı şeydi çünkü. Sen Kocaelisporluydun! Sen bizdendin! Sevmek daha zor kıldı belkide senin oynattığınm topu beğenmemeyi ama şimdi diyorum beni g.t ettiğin için, beni utandırdığın için teşekkür ederim hocam.. Ben bir g.t olsamda bu takım şampiyon olsada (altay maçına 5 gün var). evet şampiyon diyorum çünkü sen her basın toplantında bu inancını vurgularken biz "hadiiee len" diyorduk yerimizden. ne güzelde g.t ettin bizi.

Ama son 3 hafta takım başında olsaydın ve şampiyon olamasaydık, herkes küfür edicekti, şimdi gönüllerin hocası, imparator oldun. bu imparatorda ne pis bi laf oldu. herkese imparator deniyor o yüzden sen imparator değilsin yerli hose mourinho demek istiyorum. Bugün ayrıldık ama ilerde yine yollarımız kesişir Kayhan hocam.

Kocaelispor u şampiyon yapan Yerli hose mourinho Teşekkür ediyorum sana!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

büyüksün kayhan hoca.

Adsız dedi ki...

qiden qeleni aratır

Adsız dedi ki...

dün akşam canlı yayında yine bu işi ne kadar bildiğini gösterdin herkeze