22 Mayıs 2008 Perşembe

Spor Komedyası

Yakan Top Nilay Yılmaz yazmış medyadaki saçmalıklarımızı buyrun: Konu çapkınlık ise, Carlos’un listesinde yer alan güzellerin hemen bir dökümünü yapabilirim... 10 yıldan fazla evli kaldığı eşi Pinheiro’dan üç, sevgilileri Simone Hamilko ve Martins’ten de birer çocuğu var. Toplam 5 evlat sahibidir Roberto Carlos! (Korkut Göze - Hürriyet)
Ertem Şener: Sayın Karaman, Anderlecht’i değerlendirir misiniz?
Hikmet Karaman: Belçika’nın önemli takımlarından biri! (Lige Doğru, Star)
Gökhan Gönül yetenekli ve farklı bir yıldız adayı. Bekar iken özgürlüğünü sonuna dek kullanırdı. Evlendi ve uslandı. (Korkut Göze - Hürriyet)
Ben ders almam, ders veririm... (Fatih Terim)
Attila Gökçe: Bobo’yu çok iştahlı gördüm.
Deniz Gökçe: Senin de maaşını iki katına çıkarsalar, senin de iştahın artar. (Futbol Aktif , Sky Türk)
Robert De Niro ve Al Pacino’nun her filmini izleyen, evinde 400’ün üzerinde DVD arşivleyen Orkun, biraz üşengeçtir. Kalede ne kadar cesur ve enerji doluysa, evinde o denli sakin. Kurulduğu koltuktan kimse kaldıramaz Orkun’u. Evet, kendisinin de söylediği gibi miskinin tekidir! (Korkut Göze - Hürriyet)
Galatasaray’da Ismael Bouzid diye bir adam var. Ben kayıp ilanı vereceğim gazeteye yakında, ‘aranıyor’ diye. (Aziz Üstel - Futbolmania, CNNTürk)
Dünyada nasıl Türkiye üzerine bazı planlar yapılıyorsa, Türkiye’de de Trabzon üzerine oyunlar oynanıyor. (Trabzonspor Başkan Yardım cısı İbrahim Baturoğlu)
Kendisinin benden daha iyi teknik direktör olduğunu zanneden gazeteciler var. (Galatasaray Teknik Direktörü Karl Heinz Feldkamp)
Ayağına top değmemiş futbol profesörleri var. (Fenerbahçe Teknik Direktörü Arthur Zico)
Hakan Arıkan küçük bir çevrede yetiştiği için büyük kentlere alışmakta sıkıntılar çekmiştir. Ankara’ya geldiği ilk günlerden bir anısı var... Bir gün eşi ile kahvaltı yapmak için Kızılay’daki evinden çıkar, ancak dönüp dolaştıktan sonra geldiği yer Mamak cezaevinin önüdür. Yolu şaşırır, işin içinden çıkamaz... (Korkut Göze - Hürriyet)
Biliyorsunuz biz hakemler hakkında konuşmuyoruz ama bugün hakem çok kötüydü. (Fenerbahçe Yöneticisi Nihat Özbağ)
Sayın Başkanım, Beşiktaş ne zaman bir dünya kulübü haline gelecek? Bir Chelsea gibi, bir Liverpool gibi, bir Barcelona gibi... (Ertem Şener-Futbolig, Star)
Vederson hangi restorana gitse, hemen kuru fasulye ve pilavı sorar. Mutlaka çift porsiyon yer... Sabah kahvaltıları mı... Kaşarlı, jambonlu ve salamlı tostları midesine indirmeden masadan kalkmaz. Hadi daha açık söyleyeyim. Biraz düşkündür midesine. Onu tanıyanlar Atatürk Orman Çiftliği’nden evine kolilerle dondurma taşıdığını söylerler. Günde üç dört dondurma yemeden duramaz... (Korkut Göze - Hürriyet)
ALLAHIM’a dua ederek başladığım her yeni günümde ‘Rabbim Trabzonspor’umu yönetenler hiç olmazsa bugün boynumuzu dik tutacak bir şey yapmış olsunlar’ diyerek dualarımı bitiririm! (Serdar Bali - Star)
6 tane gol atıldı. 6-0. Ya bir de seyircili olsaydı? 12 garanti. Seyircisiz 6 oluyorsa, seyircinin teşviğiyle 12 olacak demektir. (Osman Tamburacı - Verkaç, Fox TV)
Devre arasında Mehmet Yıldız’ı alan takım şampiyon olur. (Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun)
Kazım Kanat: Sevgili Kemal Belgin. Ciddi olmak için diyorum, Sayın Belgin.
Kemal Belgin: Evet.
Kazım Kanat: Sallama! (Santra - ATV)
Adnan Aybaba: Samet Aybaba’nın en büyük şanssızlığı nedir, biliyor musun?
Cem Papila: Sensin.
Adnan Aybaba: Benim, onun kardeşi olmam. (Telegol-Kanal 1)
Altan Tanrıkulu: Kalli kaç yıldır takım çalıştırmıyor.
Osman Tamburacı: Çalıştırmazsa çalıştırmasın. Sen kaç yıldır bisiklete binmiyorsun? Unuttun mu? (Verkaç - Fox TV)
Bu hakemlerle bu lig bitmez. (Beşiktaş Genel Menajeri Sinan Engin)
Serhat Ulueren: Sion takımını Türkiye ligine koyalım, küme düşer... Formda bir Gökmen Özdenak’la biz Sion’u yeneriz.
Gökmen Özdenak: Sen nerde oynayacaksın?
Serhat Ulueren: Orta sahada tabi. Sana pasları kim atacak sonra?
Hep beraber: Ha ha ha! (Telegol, Kanal1)
Türkiye’de çalıştıysanız dünyanın her yerinde çalışırsınız. (Erik Gerets)
Ertuğrul Sağlam’ın dik duruşuna hayran kaldım. Zaten onu beğeniyordum ama, şimdi daha çok sevmeye başladım. Üstüne üstlük, hepimizi ilgilendirecek kadar yakışıklıydı. (Ali Sami Alkış - Star)
Bülent Tulun: Kazım şimdi kim daha uzağa taş atarı konuşmuyoruz.
Kazım Kanat: Ben konuşuyorum. Ben daha uzağa atarım. (Santra - ATV)
Ersun Yanal ya da Şenol Güneş Moldova’ya, Malta’ya, Bosna’ya puan kaybetseydi şu an Türkiye Cumhuriyeti pasaportu iptal edilir miydi, edilmez miydi? (Tuğrul Yenidoğan - Santra, ATV)
Muhabir: Türkiye’den hangi futbolcular İngiltere liginde oynayabilir?
Fatih Tekke: Hepsi oynar! (Verkaç - FoxTV)
Ahmet Çakar: Oyun iyi olsun, her maçta yenileyim mi diyorsun sen?
Gürcan Bilgiç: Evet! (6 Pas - Show TV)
Milan önümüzdeki hafta Ancelotti’yi kovacak. (22 Ekim 2007 Ahmet Çakar)
Real Madrid bu sene tokat üstüne tokat yiyecek. Bu sene ne yapacaklar Real Madrid’i biliyor musunuz? Şamar oğlanına dönecek İspanya Ligi’nde. İlk 3’e girsin mayısta konuşuruz... (22 Ekim 2007 Ahmet Çakar)
Cengiz Semercioğlu: En sevdiğiniz yazarlar kim?
Kazım Kanat: Ercan Güven.
Cengiz Semercioğlu: Başka?
Kazım Kanat: Kazım Kanat!!! (Full Ekran - Haber Türk)
Masaya yumruğumuzu vurursak, ne federasyon ne de hakemler kalır. (20 Eylül 2007 - Yıldırım Demirören)
Herkes sakin düşünsün!!! Sivas maçına PAF Takımla çıkıyoruz. Bu kesin kararımızdır. Taraftardan da rica ediyoruz. Kimse o maça gelmesin, ki Beşiktaş’ın sponsorları da çekilecekse çekilsin!!! (Yıldırım Demirören)
Bak! El oğlu acımıyor bile. 3, 4, 5... Maç devam etse hala gol atmak için üstüne gelecekler senin. (8-0’lık Liverpool yenilgisi sonrası Sinan Engin - Star TV)
Nüfus kayıtlarına göre dünya genelinde 7 milyon 135 bin Sivaslı var. Onlardan gelecek yardımlarla hiçbir problemimiz olmaz. (Sivasspor Basın Sözcüsü Fikret Ünsal)
‘Rıza’dan libero olursa ben de Alain Delon’um’ diye yazı yazdım. Küstü bana Rıza. (Vedat Okyar - Ve Gool, TV8)
Devamı perşembeye...

101. yılda kim yaptı?
100. yılda bütün transferleri Sinan Engin yaptı. Bir tane fiyasko yok.
(Vedat Okyar-Ve Gool, TV8)

Ne iyi dedin!
Oyuncusu Roberto Carlos olan bir Fenerbahçe’nin kalecisi Volkan olamaz, yorumcusu da Gürcan Bilgiç olamaz.
(Ahmet Çakar-6 Pas, Show TV)

Hayırlısı olur inşallah!
Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi’nde onları zevki sefaya sürüklerken; Süper Lig’de de şimdilik üzen oldu! Bu maçlarda elbette iyi futbol beklenmez. Bunlar tabela maçıdır. İşte Fener de öyle veya böyle Gençlerbirliği’ni kendi sahasında devirdi, seneye Allah kerim... (Ziya Şengül - Star)

Nasıl yani?
Chelsea iyi takım falan demeyin tepem daha da atar!
(Osman Tamburacı - sporx.com)

Bilmez miyiz!
Bunun nedenini, geçen haftalarda çokça yazdım. Çokça da tepki aldım. Bildiğiniz üzere kadrolu “Zico düşmanıyım”...
(Gürcan Bilgiç - sporx.com)

Sen sen sen!
Galibiyetler üst üste gelirken, herkes şarkılar söylerken Maldonado’yu yazan kimdi? Fenerbahçe’nin Alex’e endeksli bir takım olduğunu, alternatif taktik üretilmesini savunan kimdi? Zico’nun yetersiz olduğunu, takım performansının yıldız futbolculara orantılı arttığını, teknik direktör farkı yaşanmadığında ısrarcı olan kimdi? (Gürcan Bilgiç - sporx.com)

Ha ha ha!
Bir Kongoluyla bir Bartınlı İstanbul’da buluşursa ne olur? Ne mi olur; aşağıdaki konuşma olur...
Geçen gün Kongolu Nonda, Bartınlı Volkan’a takılmış, “Mr German” diye... Volkan Almancı ya; o yüzden.çıktı bu” demiş, Nonda da “Öyle değil mi? Mr German değil misin? Almanya’dan gelmedin mi” karşılığını vermiş gülerek...
Volkan “İyi de ben Türk”üm sevgili Şaban.. Yaşantımı onlara benzetebilirsin ama ben has Bartınlıyım. Sen bilir misin Bartın’ın neresi olduğunu? Zaten nereden bileceksin ki ? Öyle değil mi Şabancım..?”
Nonda da hemen cevabı yapıştırmış: “Peki Mr Bartın!”
(Bahri Havadır - Akşam)

Günah çocuğa!
Lincoln’e gelirsek bence bu sabah uçağa binsin ülkesine gitsin. Bu takımda ona yer yok. Önümüzdeki sezon da olmayacak. (Gökmen Özdemir - Vatan)

Ben Türk hakemlerini ısırabilirim; ama ben Türk hakemlerini sizlere, kurda-kuşa, kulüp başkanlarına yem etmem kardeşim. (Ahmet Çakar - 6 Pas, Show TV)
Teknik direktörlük kolay iş, ileride ben de yapmayı düşünüyorum. (Sergen Yalçın)
Sabredicem, sabredicem. Siz uyuyunca uyucam. (Ve Gool’e mesaj gönderen seyirci - TV8)
Bu artık benim için bir onur meselesi oldu. Beşiktaş’ı şampiyon yapmadan gitmem. (Yıldırım Demirören - Akşam)
Morientes gelsin diye takla atarım 2 tane. Keşke gelse... (Selim Soydan - Ve Gool, TV8)
Kurbağa 20-30 derece arasında yaşıyor ya, ben -30’la 60 derece arasında yaşarım. (Ahmet Çakar - 6 Pas, Show TV)
Penaltı kaçırılmaz, kurtarı... Nasıldı? Bir deyim vardı ya neydi? (Gökmen Özdenak - Telegol, Kanal 1)
Bülent Ülgen: Sayın Tamburacı, Kulüp Başkanı olsanız Beckham’ı mı alırsınız, Hakan Şükür’ü mü?
Osman Tamburacı: İkisini de almam.
Bülent Ülgen: Bir tanesini almak zorundasınız.
Osman Tamburacı: Almam efendim! Eksik oynarım, 10 kişi çıkarım. (Verkaç - Fox TV)
Ömer Çavuşoğlu: Kadirciğim bugün dikkat ettim, Servet önemli bir gol kaçırdı. Niye kaçırdı bu golü? Kendi kalesine atıyordu da... (Ha ha ha)
Kadir Çetinçalı: Her defans oyuncusunun başına gelebilir...
Aziz Üstel: Sen de oynarken yapardın bunları. Karabükspor’da oynadığın yılları unutmadık. (Hih ho hih ho hih)
KÇ: Biz uçağa yetişeceğiz. Sizin şamatanıza daha fazla katılamayacağım. Hoşçakalın!
Rıdvan Dilmen: Akşam izledin mi Sevilla’nın maçını?
Güntekin Onay: Ben anlattım hocam.
Rıdvan Dilmen: Ben televizyonun sesini kısmıştım... (%100 Futbol - NTV)
Hamilenin az hamilesi, çok hamilesi yoktur. Hamile hamiledir. (Serdar Bali - 6 Pas, Show TV)
Teklif ettiğiniz ücret çok komik. David Beckham’a 250 milyon dolar verdiniz. Beckham’ın kariyeri nedir? Ben gol kralıyım ve ben Beckham’dan daha kariyerli bir futbolcuyum. (Hakan Şükür, Los Angeles Galaxy takımı yöneticilerine demiş...)
Çağdaş futbolda koy Ceyhun’u Bayern Münih’de oynar! (Kazım Kanat - Santra, ATV)
Hakan Can: Bizim hakemlerimiz de bir Bayern Münich - Barcelona maçı yönetse güzel olmaz mı?
Ahmet Çakar: Onlar için de, Türk hakemliği için de iyi olur. Ama ben sıkıntı çekerim.
Hakan Can: Niye?
Ahmet Çakar: Çocukluğuma inmen lazım... (6 Pas - Show TV)
Hakan Şükür’ün takımdan gitme ihtimali varsa, ben Hakan için kötü bir laf söyleyebilir miyim ya! Dünyanın en iyi futbolcusu, yeter ki gitsin!!! (Osman Tamburacı - Verkaç, Fox TV)
Güntekin Onay: Bazı hakemlerimiz var şu anda, yorumculuk yapıyor, yazarlık yapıyor. Ben nasıl hakemlik yapmışlar zamanında gerçekten şaşırıyorum.
Rıdvan Dilmen: Kim?
Güntekin Onay: O kadarla kalsın, söylemeyeyim... (%100 Futbol NTV)
Serdar Bali: Mehmet Topuz’la İlhan Parlak’ın çok anormal bir farkı var mı?
Hakan Can: Çok fark var, Mehmet Topuz bir boğa.
Serdar Bali: İlhan Parlak ne? Ceylan... (6 Pas - Show TV)
Beşiktaş’ın sadece forması ikinciliğe oynar. Biraz üzerine koysan şampiyon olur. (Orhan Yıldırım - Fanatik)
Linderoth’u arkadaşları Tobbe diye çağırır. Ve yine dostları onun Çin Seddi kadar geçilmez, Berlin Duvarı kadar sağlam olduğunu söylerler... (Korkut Göze - Hürriyet)
Bu grubun en iyi takımı biziz. Panionios’u deplasmanda 3-0 yenerek gruptan çıktık. (Hakan Şükür)
Holosko konusunda iddialıyım. Bugün Chelsea’nin, Manchester United’ın sağ kanadında oynar. Ancak Barcelona ve Real Madrid’de zorlanır. (Filip Holosko’nun menajeri Mithat Halis)
H Göktuğ Sevinçli: Şu anda stoper bulma. Beğenmediğimiz, Vedat Abi’nin de hiç beğenmediği Baki’yi koy oraya. Tamam mı? Toraman’ın yanına. Üzülmez’i de aç.
Vedat Okyar: Baki’yi koyma Abi!
Göktuğ Sevinçli: Farzet ki. En kötü şartlar bahsettiğim.
Vedat Okyar: Olmaz. Baki’yi koyma!
Göktuğ Sevinçli: En kötü şartlar bahsettiğim Vedat Abi.
Vedat Okyar: Yok. Olmaz. Ben antrenör olsam 10 kişi oynarım, Baki’yi oynatmam. (Ve Gool - TV8)
Taraftarlar bizi seyretmeye gelmiyor, büyük takımları seyretmeye gelmiyor. Merak ediyorum ne zaman gelecekler? (Kayserisporlu oyuncu Aydın Toscalı)
Ben Fenerbahçe maçından sonra “Federasyon gidecek” dedim gitti. Beşiktaş Kulübü başkanı sözünün arkasında durur. (Yıldırım Demirören)
Dakika 58. Skor 4-0. Ama izlediğiniz gibi Leverkusen hâlâ rahat değil, hala Galatasaray’dan çekiniyor, hâlâ oyunun boşluklarına sığınıyor. (Emre Tilev, B. Leverkusen Galatasaray maçı, D Smart)
Futbolda kesin konuşulmayacağını iyi bilenlerdenim. Bu işin mutfağından yani sahadan gelen biri olarak pek yaş tahtaya basmam ama ilk defa ve kesin olarak söylüyorum ki F.Bahçe şampiyon olacaktır. (29 Şubat 2008, Selçuk Yula Pas Fotomaç)
Cüneyt Çakır ve çiftetelli oynayanlar bilsinler ki uyuyan devi uyandırmışlardır. O yüzden F.Bahçe şampiyon olacak diyorsam bir şeyler görüyor ve hissediyor da söylüyorum. Bu sözlerimi not edin, ileride ne olacak göreceğiz. (29 Şubat 2008, Selçuk Yula Pas Fotomaç)
Partizan’da idoldüm. Beni hâlâ çok seviyorlar. PSV’de de çok sevildim; ama burada olduğu kadar hiçbir yerde taraftar tarafından bu kadar sevilmemiştim. (Mateja Kezman)
Zico’nun antrenörlüğünde gelişme var. Ama benim bir takımım olsa, onu başına getirmem. (Gürcan Bilgiç - Futbol Aktüel, NTV)
Beşiktaş, Holosko’yu alırsa bir şey olmaz. Çünkü Holosko gelir, olsa olsa Youla olur. Birkaç maç sonra da tribünler onu dışarı davet eder. (Mehmet Demirkol Stadyum, TRT1)
Rakipleriniz gol attığında, siz de atamadığınızda her zaman kaybedersiniz. (Fransa Milli Takımı Teknik Direktörü Raymond Domenech)
Arsenal-Liverpool eşleşmesinden Arsenal çıkar. Biz onları yener Moskova’ya gideriz. (Eski Fenerbahçe Başkanı Ali Şen)
Beyaz: Hakemlik mesleği niye seçilir? 70 bin kişi stada gelip dümdüz küfür edebiliyor. Bir de işinizi ne kadar iyi yapsanız da yine yaranamıyorsunuz...
Erman Toroğlu: O küfürü yemek inanılmaz büyük bir zevk! (Beyaz Show - Kanal D)

Hiç yorum yok: