15 Aralık 2010 Çarşamba

Kocaelispor 2 - 0 Sakaryaspor




ne başkanı, ne yönetimi var bu takımın.
hafiften gariban osman modundayız hepimiz.!
maçı izleyememe, hatta dinleyememe çok koyuyordu başta. forumda benim gibi onlarca adam vardı. iş yerinden takip ediyor kimisi, kimisi gördüğü televizyona yapışıyor. kimisi klubeden izliyor




daha önce burada yazmıştım. bu çocuklar oynadıktan sonra zerre tereddüt etmiyordum. yenilseler bile "galiptir bu yolda mağlup" diyebileceğim adamlar oynuyor bu takımda.
maç sonunda Serdar'ın mikrofonu eline alıp ettiği laflar gerçekten "baba evine dönen kız" gibi. sahip çıkın bize diyor. gözlerim doldu be..

1 yorum:

umit dedi ki...

tv den en son eyüp maçını izledim bir de kısmen konya maçını, körfezimi o kutudan takip edemiyorum ben...
lanet olsun deyip kadere oturduk yinede tv nin başına "birde sakaryalılar gitmeseydi fabrikadan güzel makara olacaktı ama kaçtılar elektrik yok ayağına"

sıkıntı kaplıyor her yanımı, bizim yerimiz stadların soğuk betonu be hafız...