25 Nisan 2010 Pazar

Kocaelispor 1 - Karşıyaka 2

ikinci yarı oyuna giren gençleri gören yöneticilerin hepsinin utanıp istifa etmesi gerekir. ayıp be. bu takıma fevzi mi yakışıyordu kaleci olarak? defanstaki erkan denen adamı nerden buldunuz allaasen. biraz kilo versem ben bile oynayacağım demekki o mevkide. bu kadar mı aciziz be. ayrıca yardımcı hocanında mantığına hayran kaldım hemen gönderilmeli. hala aynı hatalara nasıl devam edebiliyorsun be adam. eline bi imkan geçiyo hiç mi cesaretin yok? ne diye 35 yaşındaki adamları oynatıyorsun. orhan alemdar ben 7 yaşındayken bursada oynuyormuş. şimdi yirmi yedi yaşındayım.. hacıoğluna o kadar küfür ettik haybeden. ne suçu var adamın? onu o takımda oynatanlar asıl suçlular. 100 kiloyla beni de oynatsa o hoca bana da küfür eder o tribünler. ama o hocanın o adamı takıma getirenlerin sorgulanması gerekir ilk başta. suma denen adamında tek işe yaradığı pozisyon gider yaptığı andı. milleti itti kaktı o an işte dedim bu adam demek buna yarıyormuş.
köklü değişiklikler lazım bu takıma. aynı mantıkla bi kaç yıla kalmaz m ali kağıtçıda bb. kağıtspordan fark yeriz..

Hiç yorum yok: