6 Şubat 2009 Cuma

İstanbul Valisi ve Körfezli Kemal

Aralık 2001 bayramın 1. günüydü Zeytinburnundaki evimden Galatasaray-Kocaelispor Maçının oynanacağı A.Samiyen Stadına gitmek için yola çıktığımda saatler 18:25 'i gösteriyordu yani 19:00'da başlayacak olan maça daha 35 dk vardı ve ben rahat rahat gideceğimi sanıyordum.Oldukça soğuk bir hava ve hafif bir sulu kar yağışı vardı E-5 karayoluna Topkapı mevkiinden dahil olmuştum Tüneli geçtiğimde bir anda Şok oldum Tünel çıkışından Bütün HALİÇ köprüsü ve devamında Okmeydanı -Mecidiyeköy istikametine doğru Yol tamemen kapalı müthiş bir araç trafiği vardı aslında bu çok normaldi o saatte nitekim Bayramın 1. Günü idi...

Ama içimizdeki Körfez sevgisi ne KAR,KIŞ KIYAMET nede Trafik dinlerdi zaten şunun şurası Mecidiyeköye üstelikte kendi arabanla gidiyorsun ve oraya varmak ,park edip stada girmek dahil maksimum 20 bilemedin 25 dk idi Fakat o gün öyle değildi ! Adım adım ilerleyen trafikte saat 18:45 olmuş beni sıkıntı basmıştı zira KOCAELİSPOR'umun İzmitteki her maçına problemsiz giden ben İstanbuldaki maçına girememek endişesini dakikalar ilerledikçe biraz daha umutsuzluğa gömülerek yaşıyordum,ama işte insan yaşamında bazen mucizeler doğabiliyor her ne kadar sonu hüsran olsada saatler 18:47 olduğunda Dikiz aynasına baktım önümde sıralanmış binlerce otomobil varken acaba arkamda ne kadar oldu diye...Baktığımda Haliç köprüsünün hemen hemen başındaydım ve Polis otosunun Flaşörleri dikkatimi çektiğinde dahada iyi baktım gördümki en öndeki Polis otosu eskortluk görevini icra ediyor arkadanda Sihay bir Mercedes ve onun arkasındada koruma polis otoları vardı anladımki ya Emniyet Müdürü yada İstanbul Valisi maça gidiyordu sıkışık trafikte ben hep sağdan giderim çünkü ilerlemeyen trafikte herkes ilerlediği sanılan Sol şerit'e kaçar dolayısı ile sağda hep küçük boşluklardan küçük ilerlemeler olur bende sağdan sağdan gittiğim için stada vardığımızda öğrendiğim Valimizin Eskort otosunun geçmesini bekledim ve büyük bir cesaretle eskort aracı ile Valinin makam aracı arasına tabiri caizzse dalıverdim...artık önümde eskort ,arkamda İstanbul valisi vardı ...kim tutardıki beni :)

1 dk içinde bir Polis anonsu geldi "UG 1466 çık aradan"...hiç aldırış etmedim derken 2. anons "UG 1466 duymuyormusun kardeşim çık aradan" elbette duyuyordum anons veya hamle sırası bendeydi ve ben camımı açıp önce YEŞİL-SİYAH kaşkolumu sonra Beremi camdan salladım sanıırım Valimiz Sn:EROL ÇAKIR bey olayı gördü ve talimat verdiki 3. anons gecikmedi "UG 1466 DEVAM ET" artık rahatlamış bende bir Valilik görevlisi gibi yol alıyordum Haliç köprüsü başında dahil olduğum konvoy 7 dk. sonra A.Samiyen stadı girişindeydik ancak bazen mucizelerde insanı mutlu etmeye yetmiyor ,Zira maçın hakemi Metin TOKAT 7 eksikli Galatasarayı o hafta bütün Türkiyenin Favori gösterdiği ve Tam Kadro KOCAELİSPOR'un elinden alıp kurtarıyordu çünkü maç Tehir ediliyordu.

Sevgi ve Saygılarımla
Körfezli Kemal


japonkale büyük bi transfer yapmış olup, artık tribünümüzün ve korfez.org'un sevilen büyüğü Körfezli Kemal abimiz bizim için yazacak, anlılarını paylaşacak. teknik sebeplerden dolayı üyelik durumlarını henüz ayarlayamadığımız için bana yolladığı postu yayınlıyorum.
kendisine teşekkür ediyorum

5 yorum:

Kly dedi ki...

Süper bir yazı.. Bir çırpıda okudum.. Özlemiştim böyle bizi güldürcek mutlu edicek yazıları.. Körfezli Kemal abimiz de hayırlı olsun...

ziggytheking dedi ki...

çok güzel bir anı. söz uçar yazı kalır, tribün alemlerinde hatıra çoktur. hayırlı olsun :)

Robaggio dedi ki...

yılın transferi diye buna denir :) keyifle okuyacağız abicim, ellerine sağlık..

mgaltan dedi ki...

çok hoş bir anı Körfezli Kemal abimizin alıştığımız üslubuyla bizim alanımız japonkalede... valla Gökmen önce ulusal basında çıkmalar şimdi tecrübeli isimlerle çalışmalar... iyi gidiyorsun iyi :) Kemal abi hoşgeldin,hayırlı olsun...

Serkan KOÇ dedi ki...

Yapaıcam bi güzellik bu uyelik mevzusunda raat olun :)