10 Kasım 2008 Pazartesi

Tatminatör



Bu hafta sonu futbol hakkında duyduklarım ve gördüklerim; ya mola yerinde açık olan veya bir otobüs içindeki televizyonda, hiç olmadı dinlenen radyo sayesinde oldu.

cuma günü inönü hayalleri kurarken, askerlik için muayeneye gidecek olan ben, üniversite'den çıkış belgesini almaya gittim. cuma günü işimi hallettikten sonra 'üni-kostad ankara' başkanı Batu tarafından ağırlandık. bi çay demledi, börek aldık kahvaltı ettik. "akşam maçı sakarya caddesinde izleriz" diyordu. ben tatili bulmuşken delirdim. "gidiyorum ben" dedim. terminale gidip Nazilli/Aydın arabasına bindim. Tam indiğim saatlerde bizim maç başlayacaktı. arkadaşım aldı terminalden. futboldan nefret eden bi insan olarak pis pis baktı bana,"buralarda digiturk yok mu?" dediğimde. "var" diye götürdüğü kafede digiturk vardı ama müzik kanalları açıktı. baktım olacak gibi değil. Ozan başkanı aradım "tribünler nasıl?" dedim. "bi cacık yok moruk" dedi. şaşırmıştım. kostad açık bi organizayon yapmamıştı ama semtlerden otobüslerin inönü'ye akacağına emindim. 1-2 dakika geçmeden yine Ozan başkandan msj geldi. "geldi bizimkiler, doldu tribün" yazmıştı. muhabbete daldık maç başladı. yaklaşık 20 dakika geçmiş. tekrar aradım ozan başkanı "koyuyoruz moruk 2-0" dediğinde inanamamıştım "hasigtir lan!". Telefonu kapadıktan sonra futboldan nefret eden arkadaş "sevinme boşuna 4-2 yenilirsiniz" demiş banada çok mantıklı gelmişti. Ne zaman yenmiştik? Yakınlarda bir kahvehane olmalıydı ki, "gooolll" diye bağırışmalar duyuldu. arkadaş 'ben demiştim' edasıyla yüzüme bakıyor, benim boynum bükülüyordu. telefonuma gelen msj ilk yarının 2-2 bittiğini söylüyordu. bu saatten sonra yenebileceğimiz, hatta puan alabileceğimiz aklıma dahi gelmedi.

ikinci yarı biz Nazilli - Uğur Mumcu parkı'nda kahvelerimizi içerken, Ufuk Çam bana kostad.org forum da attığı pm'de belirttiği 'süper lig de en beğendiği forvet' olan Bobo'nun bilmem kaçıncı golünü atmasını izliyordu. Yakınlardaki Kahvehaneden sürekli "gol" sesleri gelmeye başlamıştı. Yine rakibimizi tatmin ediyorduk. Dediğim çıkıyordu yine. 3-0 hükmen yenik sayılalım maça çıkmayalım demiştim. bize de yazık!

Dönüş yolunda denizli'den yanıma oturan adam "fb - gs" derbisi hakkında konuşuyor, ağzından salya akıtarak. fenerli olduğu belli. "Denizlispor ne yaptı abi?" dedim. "bilmem" dedi. iyice uyuz olmuştum. denizlide yaşayıp güzel ege şivesiyle konuşuyordu ama fenerbahçeliydi. kocaelisporlu olduğumu öğrenince halime acır gibi baktı. Olsun abi dedim biz sizi tatmin ediyoruz, siz arsenal'i.. sonra sustu. taktım kulaklığı sabah işe geldim...

Maç hakkında Ege Görgün yazısı okunabilir şuradan

Hiç yorum yok: