28 Kasım 2008 Cuma

Göbek



Kemal aslan'ı önce antep transfer etti sonra biz kaptık(!). Semavi ise Alanyaspor'dan geldi. Umut; hepimizin umudu, yıldız adayımız..

Geçen hafta Kemal sakat olduğundan Semavi'nin yanında Umut Kekilli oynadı. Taraftarın istediği mücadele eden, rakibi ısıran oyunculardı. Semavi geçen seneden beri böyleydi zaten. bu sene tekniğinide geliştirmiş. Fener maçındaki çalımlarını hala unutamıyorum. Messi edasıyla süzülmüştü.

Kemal maç başına en az 10 top kaybıyla oynuyor. iyi paslar çıkarıyordu kimi zaman ama eksiler, artılarını götürüyor. ayrıca fener den gelmiş olması tribünler tarafından kötü bi önyargıyla bakılmasına sebep oluyor.

Kariyerinde ilk kez bir süper lig maçında 11de başladı geçen hafta Umut Kekilli. Maçın tamamını izleyemedik ama güzel oynadığını söylüyordu izleyenler. Gönülde onu istiyordu zaten.

Konya maçında ne olur göreceğiz. Kemal in sakatlığı düzelmiş. Umut ilk 11 başlar mı, yoksa kemal in adı ağır mı basar göreceğiz. Semavi ise banko olmaya başladı.

2 yorum:

Kly dedi ki...

Kemal berbat oynuyor ama umut'ta bu takımda benim en az güvendiğim oyuncudur. 4 senedir lig A'da birşey yapamayan bu arkadaş süper ligde ne yapabilir bilmiyorum. İzleme şansım da yok Konya maçında izleyip bir post daha atarsın Umut hakkında eğer oynarsa ama ben Umuttan hiçbirşey beklemiyorum.. Umarım yanılırım...

Dobrowski dedi ki...

sezon başı kampta kimse beğenmemişti umut'u umarım yanıltırda iyi bişeyler yapar.