12 Eylül 2008 Cuma

Türkiye Kupası



Türkiye kupası kuraları çekildi. Rakip Manisaspor. Vestelsiz olsada çok etkili. Üstelik maç manisa'da. Son yıllardaki kupa hüsranlarımızı hatırladıkça kupa maçı izleyesimde gelmiyor ama daha eskilerde kupa almanın zevkini hatırladığımda tadı damağımda kalmış oluyor. Ümit kayıhan'ın 2.ligdeyken kupa maçları için söylediği "kupa maçına yedek kadroyla çıkacağız, bizim için önemli olan lig" bu cümleyi hiç beğenmemiştim. Başkan olsam o gün kovardım bu Ümit'i. Gerçi başkan olsam o herifi getirmezdim. Son yıllarda kupa maçlaını yediğimiz farklarla hatırlanıyor maalesef.

Bu sezon manisa'nın 2. hafta oynadığı Çaykur Rize maçını izledim d-spor'dan. Bank Asya'nın amatör ruhunu özlemişim izleyeyim dedim. Bi baktım iki takımda taş gibi top oynuyorlar. Manisa Vestelsin olsa bile kadrosu fena değil. Hatta tanıdık isimler var. Maçı izlerken bir baktım savunmada bizim askere göndermemek için yurt dışına yolladığımız Erman Güraçar. Askerlik yasasını görünce geri gelmiş olmalı. takım fena değil. Rafael'in yine kafası sarılıydı. Ufukhan var ellerinde. Bizim takım sivas maçındaki performansını gösterirse Manisa'da Tarzan çarpmışa döneriz. Engin hoca artık medyaya futbolcuları şikayet edeceğine biraz top oynatmalı. Zira biz KUPA BEYİ olarak biliniyoruz! Kupa Kızı'na dönmeyelim aman..

Ahanda bütün kura:

Ankaraspor A.Ş
İstanbulspor A.Ş
İstanbul
Malatyaspor
Hacettepe Spor
Malatya
Kocaelispor
Manisaspor
Manisa
Çaykur Rizespor
Gaziantepspor
Rize
Konyaspor
Güngören Belediyespor
Konya
Alanyaspor
Gençlerbirliği
Alanya
Bursaspor
Belediye Vanspor
Bursa
Giresunspor
MKE Ankaragücü
Ankara
Denizlispor
Sakaryaspor A.Ş
Denizli
Diyarbakırspor
Eskişehirspor
Eskişehir
Antalyaspor
Samsunspor
Samsun
İskenderun Demir Çelikspor
Kayserispor
İskenderun
Trabzonspor A.Ş
Kardemir D.Ç. Karabükspor
Trabzon
Tokatspor
Büyükşehir Bld.Spor
İstanbul
Beykozspor 1908 A.Ş.
Altay
İstanbul
Kayseri Erciyesspor
Gaziantep B.Ş. Bld.Spor
Gaziantep

Ayrıca maç deplasmanda Manisa stadına bakıp alıştırma yapalım..





Hiç yorum yok: