17 Eylül 2008 Çarşamba

Biraz Sabır



Daha geçen sezondu ne çabuk unuttuk. Tüm Kent ve taraftar ümitsizliğe kapılmıştı bu kayseri erciyes maçından sonra. Bir sezonun yine hüsran olacağını düşünmüştük. Tamam sağolsun Behram'ında emekleri vardı bu 6 golde. Ama biz hiç akıllanmamışız yine aynı yere geldik.


Ben bu maçtan sonra değil ama 30. hafta malatya deplasmanında 4-0'lık skordan sonra "bu iş bitti" demiştim. Ona rağmen yinede şampiyon olduk. Ha olmasak ne olurdu?! ben yine bu takımın peşindeydim. Sevdalıydım çünkü. O bana isterse hep acı yaşatsın, küme düşsün, 2. ligde 5 sene kalsındı, hatta tribünde söylediğimiz gibi amatöre bile düşseydi, ismetpaşa daki yerimi alırdım. Belki mazoşistlik ama sevda böyle birşeydi.

Yine bir Kayseri deplasmanından mağlubiyetle döndük. Bu sefer skor 1-0. Tamam kalede Serdar var artık. Belki Behram olsaydı 3-4 olurdu ayrı mesele ama takım kurulalı beraber maç yapalı daha 1-2 ay ve oynadığı maç sadece 3. İlk 2 maçta rezil bi top oynadığımızı bende görüyorum elbette ama ne yapabilirdik?

Kahvede, dolmuşta, forumlarda, sokakta kimi görsem herkes Engin hocaya yükleniyor. Tıpkı geçen sene Bizi şampiyon yapan Kayhan Çubuklu'ya yüklenildiği gibi. Engin hocanın elbette yanlışları vardır. Buda çok normaldir. Hepimiz insanız.

Artık koca karılar gibi bıdı bıdı yapmak yerine store'dan aldığınız formanızla GeSe maçına hazırlanın.. Bu takımda umut var! Lütfen eleştirmeden önce iki kere düşünelim.. Biraz sabır..

1 yorum:

scapula dedi ki...

Dertler aynı... Boşuna konuşuyorsun, faydası yok. Şimdi Engin Hoca'yı asarlar, yarın aynı adamlar omuzlarında taşırlar. Argümanları da belli: "Sevdalıyız, takımımızın kötü durumda olmasına tahammül edemiyoruz." Oysa ki böyle bir şey değil sevda, sabır ve emek gerektiren bambaşka bir şey.

Kocaelispor'un toparlanmama ihtimali yok bence. Sen daha iyi bilirsin tabii ama kadronuz da hocanız da iyi ve mutlaka başarılı olacaklar.

Ayriyetten,

GeSe ne len? Görürsün sen pazar günü GeSe'yi, pis KeSeli. :)