3 Temmuz 2008 Perşembe

İlk İdman

İdmana iş çıkışı gittik Emre Güneş'le. İş çıkışı açım tesislere gelmeden biraz kayıntı yapalım diyorum, giriyoruz en yakın markete simit, açma v.s alıyoruz çıkınca anlıyoruz biraz abartmışız. Elimizde poşetler kolalar, sanki tesislerin çimlerinde pikniğe gidiyor havasındayız. Sağolsun tesislerde gördüğüm& uuml;z herkese dağıtarak bir an önce sıyrıldık piknik modundan. Gittiğimizde antreman öncesi kurban kesilmiş antreman başlamıştı.

Taraftarların ilgisi iyiydi. Bu yönetimin yaptığı en iyi işlerden biri, taraftarlarla takımı buluşturması veya onların tabiriyle "takımı kentle bütünleştirmes i" olmuştur. Önceki yıllarda antreman malzemelerimiz saçma sapan renklerden oluşuyordu mesela geçen sene maviydi, önceki sene kırmızıydı yamulmuyorsam.

Futbolcuları maç öncesi havasında tribüne çağırdık, herkesin tribünü özlediği belli o sıcağa rağmen nasıl zıplıyor bağırıyoruz. Ufuk Çam'a üçlü çektirdik. Antremanı bıraktı Ufuk amigo ibo hesabı başladı üçlüye. Bir Video çektik pek iyi değil ama idare edin kariyerimdeki ilk video olur öyle şeyler..



Ufuk Cam lu - Watch more free videos

Asıl güzel kısmı idman sonrası futbolcularla azda olsa sohbet oldu. Emre`nin makedon göçmeni olmasından dolayı Sırpça mıdır nedir adamların bildiği bir iki kelime etti hemen kanka olduk. Sonra yarı ingilizce, yarı sırpça devam ettik. Tutoriç ruslar gibi soğuk bi adama benziyor ama daha ilk idmanda yabancı bir memlekette olabilir dedik, önyargılı olmayalıma getirdik. Dusan ise çok sempatik bir adam benziyor. En azından ilk izlenim öyle. Tutoriç ten sonra Dusan çok kısa geldi gözümüze. Onlada konuştuk Emre hemen makedon göçmeni olduklarını anlattı (tabi dusan doğru anladıysa) . Makedonya yı duyunca yüzü güldü biraz. Julio Cesar'ı yakalayamadık önden fırladı.


Dusan ve Emre
Tutoriç ve Emre

Sonra Serdar geldi hemen yapıştık fotoğraf çekilelim hesabı. Emre makinayı aldı eline "oğlum kapandı lan bu" demesin mi.. Ben afalladım serdar'a sarılmış bir haldeyim. Serdar boş mu durur Emre nin o şaşkın halini görünce "Pili bitmiş olmasın" deyip Erol Taş gibi güldü. Antremanda o tişörtü öpmeseydi belkide küfür ederdim şimdi burda ama neyse oda bizdenmiş böyle laf sokmalar filan.



Serdar ve Ben

Birde yabancı adamlar var demiştim (demediysemde diyorum) evet tanımadığımız adamlar vardı idmanda. Herkes esmer ve küpeli arkadaşı kesiyordu tribünden en çok o dikkat çekti. Zaten antreman sonrası Emre'nin "Who are you?" demesiyle benim yarılmam çocuğun tırsması bir olmuştur. Heralde çocuk "kimsin lan sen" filan diye alğıladı ki epey tırsak gözlerle baktı sonra ben mükemmel ingilizcemle "Welcome, where are you from?" dedim. Çocuk Fransa dan Nice den gelmiş denenmeye. Hörmetler dedik sıradaki arkadaşa geçtik. Yabancı olduğu belli olan bu arkadaşa yaklaşımımız esmer arkadaştan daha profesyonel olmuştur. "Hello", "welcome" ,"where are you from? "what is your name?"" gibi seri cümleler kurduk bu seferde çocuk hangisine cevap vereyim diye şaşırdı. Sonunda adının Nicolas olduğunu ve Auxerre'den geldiğini öğrendik. Gelen çocukların yaşları epey genç. Özellikle Nicolas; Dusan gibi sıcak kanlı bi çocuğa benziyor. İlgiden epey memnundu. Umarım yeteneklidirler ve takımda kalırlar.



Resimde En sağdaki Nicolas, Onun yanındaki Nice den gelen Kamel. Kamel, Zidane gibi Cezayir asıllı insan hayal kurmadan edemiyor neden ona çekmesin futbolu.

Bu idmandan sonra gördüm ki, Süper Lig gibisi yok. Yabancı futbolcularla kanka oluverdik bir anda. İdman olayını sevdim. Kartepe Kampı olsunnda birgün yine Emre ile gider sizle paslaşırız.

Unutmadan Şükrü Abinin adını verdik gol kralımız Taner Gülleri ilede kanka olduk.

=0> Taner ve Ben

4 yorum:

scapula dedi ki...

Süper eğlenceli yazı olmuş yahu. :)

Yalnız ben bu genç Fransızları beğenmedim, en iyisi siz onların yerine bizim Neco'yu alın :)

Başarılar efendim Süper Lig'de. Sağlam da kadro kurdunuz gibi, e Kocaeli adı ve Kocaeli halkıyla da birleşince ilk sezondan ilk 10 gibi bir yerde bitirirsiniz herhalde ligi. Yakın gelecekte de UEFA Kupası vs artık... Hatta bu sene de olmayacak iş değil, kupa finaline gelir bitirirsiniz işi belki, ama zor tabii.

Dobrowski dedi ki...

vallahi çok eğlendim. Her antremana gidesim var :)

tribünden Serdar'ı izlerken "öküz gibi lan bu adam" diye yorum yapıyordu millet. Benim yanımda ufak kalınca kimbilir benim hakkımda ne diyorlardı desemde pek sallamadım :D

Kaç senedir kupada ilk turlarda eleniyoruz saçma sapan takımlara. Hatta ümit KAYIHAN zamanında adam "kupa bizim için önemli değil" demiş yedeklerle çıkmıştı. eşşolusu gitsin tvde yorum yapsın..

inş. ilk 10un altına düşmeyiz.

Fransızlara gelince esmer olan nice de bi kaç maç ilk 11 oynamış ama diğeri hep yedekmiş ama daha gençler, bizim başkan Cavcav olsa büyük topçu olma ihtimalleri var diyeceğim ama değil bekleyip göreceğiz.

Adsız dedi ki...

Ne gündü be başkan, haberde ismi ve resimleri geçen emre güneş ben oluyorum bu arada.
Dusanın kuzeniyle tanıştım bu arada :)
Taner abide Şükrü abim vasıtasıyla bana selam söylemiş :D
Kartepe kampında görüşmek üzere, bir bakmışsın yurtdışı kampında bulmuşuz kendimizi çalışmalara devam ediyorum bu yönde

mgaltan dedi ki...

ufuk çam...üçlüde yeni bir soluk :D sanki tribünde aramızda yetişip de bir anda kendini sahada bulmuş kadar hırslı,heyecanlı. Ufuk bana da pm at !!!! :P