22 Haziran 2008 Pazar

Kezman ve Nobre haberleri üzerine

Son günlerde yerel basında çıkan Nobre ve Kezman haberlerini okudukça (burada) "allah allah" diyorum kendi kendime. "iyice şaşırdı gene bu gazeteciler" sonra öğreniyorum gerçekten yönetimin böyle girişimleri olmuş. Kezman ı fenerbahçe yollamaya çalışıyor zaten. Nobre yi ertugrul sağlam pek sevmedi o bobocu. Nobre kendini paralasa bile gözüne giremedi.

Bu yönetim o kadar parayı nasıl bulur, nerden cesaret aldılar diye düşünürken. İzgaz'ın özelleştirmesine Yıldırım Demirören ve Aziz Yıldırım'ın ortağı veya sahibi olduğu şirketlerin katılacağını duydum. Serhan Gürkan'ın belediye başkanının peşinden koşması bu yüzden değildirde yinede aklıma geldi. Zaten Kezman dan kurtulmak isteyen Aziz Yıldırım Yanına bide ihale alsa fena mı olur. Ayrıca haberin yorumlarında ve forumlarda okuyorum, kimse beğenmiyor Nobre ve Kezman'ı. Elimizdeki forvetler Ahmet Dursun ve Taner Gülleri olunca insan daha bi şaşırıyor yorumlara.

Hiç yorum yok: