8 Haziran 2008 Pazar

Formaları Çıkarın Çıplak Oynayın


Her seferinde olduğu gibi yine oldu. Yine bi umutla beklerken "ya tutarsa" dediğimiz ama çıkma ihtimalinin billmem kaç milyonda bir olan piyango gibiydik. En çok koyanlardan biri Fatih Terim'in maç sonrası tatavaları oldu. Bi insan hiç mi akıllanmaz. Adamlar s.kti bıraktı işte senin takımını, o yüzden yeter diyorum formaları çıkartın çıplak oynayın.

Bir ülkede binlerce futbolcu içinden bu kadar kazma bi defans nasıl seçilir. Nasıl s.kinin keyfine istediğini oynatıp istemediğini oynatmaz bi adam. Bütün cemaatçi kesimi toplayıp kurar takımını işte bu yüzden formaları çıkartın çıplak oynayın.

Dün yazmıştım Emre Aşık oynarsa ondan bekliyorum diye. Ronaldo'nun ayağını eline verseydiniz bari. Onuda yapamadınız ne işe yararsınız. Ne futboldan anlıyorsunuz ne öküzlük yapıp adama dalıyorsunuz. Yanlışı bile doğru yapamıyorsunuz. Doğruyu düzgün yapamayacağınızı bildiğimden dün bunu istemiştim ama bunuda beceremediniz.

Yorumlara bakıyorum bazıları 2-3 pozisyonumuz var bunları değerlendirsek şimdi herkes başka konuşurdu diyor. Ulan muagoyyum sen portekizli misin? Nerde lan 2-3 pozisyon?! Ha nerde? Ben mi göremedim ben mi gerizekalıyım yoksa yine bizi düdüklemeye mi çalışıyorsunuz cemaatçi takımı birbirini savunuyor yine. Euro 2006daki yunanistan'ın o b.ktan futbolunu mu örnek almıştı acaba. Kornerlerde bile ceza sahasında 3 kişi filan girdik.

Ronaldo sürekli küçük emrah kaşlarıyla nasıl rencide oldu. istediklerini yapamadı, azda olsa bu mutlu etti beni. bide maç boyunca Fatih Terim'in şaklabanlıklarını ekrana getirp durdu bütün dünyayı eğlendirdin hoca türkler dışında.. Sende çıkar o sponsorlu eşofmanını çıplak şov yap!!!



3 yorum:

Adsız dedi ki...

sizin vicdanınızın amına koyayım.
hiçmi utanmadınız rezil köpekler.
allahın köylüsü tuncay siktir git şu takımdan,ülkeni seviyosan yap aq.
sende defol teknik direktör bozuntusu. ulan ibne fatih terim,ejdadını sikerim.

Nazmi Hasdemir dedi ki...

kardeş,bizde kocaelisporlu sayılırız aynı zamanda. Hereke doğumlu, gözünü açtığında yıldızsporlu. Götümüzü yırttık senelerce. bu terim varken başımızda, bu günleri çok ararız. dünyanın en kötü adamı delisi piskopatı var başımızda. yazdıklarım kıtap olur. sabredın 2 maç kaldı, sonrası bır uçurum karanlığı. kurtuluyoruz taşaklarımın imparatorundan

Dobrowski dedi ki...

Kurtuluyoruzda onun yerine gelen kim olur bilinmez. gelen gidni aratmasında.

Hem belki siz kurtulamazsınız. Adnan polat hala bi hoca bulamadı. geri dönüşleride çok sever adnan hoca :D öyle bişe olursa çok gülerim şimdiden söylüyorum