7 Haziran 2008 Cumartesi

Bunun İçin Doğdunuz


Bu kadar rencide edilmez insan, ne şerefsiz bi insansın sen ronaldo. bi kaç hafta önce röportajında türkiye'yi hiç bilmediğini hiçbir futbolcuyu tanımadığını söylemişti Ronaldo. Aklıma getiriyorum sabahtan beri deli oluyorum hani türkiye'yi hiç tanımıyorum, ne bir takımını, ne futbolcusunu, ne milli takımını demişti ya. Burada.

Bugün istiyorum ki futbolcularımızı tanısın. özellikle bir tanesi bacağını eline versin bir daha unutamasın. Sabah kaktığımdan beri şartladım kendimi nefret ediyorum. Nasıl tanımıyorsun hem g.t Sorsan Ali Daei'yi tanıyorum der şerefsiz. Hakan Şükür bu yaşa kadar top oynadı baban yaşında adamı tanıma hadi, Nihat'ın bi golünüde mi görmedin. Tuncay'ı ? burnunun dibinde lan tuncay. Osursa duyacaksın nerdeyse adam premierligde. Gelde Serdar topraktepe'yi Taner Gülleri'yi tanı demiyorum ki sana.

Bugün Emre Aşık oynamaz ama oynasa ondan bekliyorum böyle birşeyi. (ayağını eline vermek) Ha olmadı siz koyun bana oda yeter. Avruplı g.tler Portekiz'in şovunu izleyin diye haber yapıyorlar. Hadi onların g.t olduğunu biliyorumda bizdeki bu ruhsuzluk ne anlamadım. Herkes portekiz 3mü atar yoksa 5mi atar tartışmasına girmiş. G.tüne koduklarım atarsa atar sen ne moralimi bozuyorsun. Bilki sen g.tsün. Ama koyalım maçtan sonra o g.tlerle sevinmeyen g.t olsun

Başlık burada gelme : Bunun için doğdunuz

Hiç yorum yok: