2 Haziran 2008 Pazartesi

Kongreye Gel 2


Pazar günü gerçekleşen kongreyi evden takip ettim. İzlerken gitmemekte ne kadar doğru bir tercih yaptığımı gördüm. Sağolsun tv41 ve kocaeli tv canlı veriyordu. Yayın kalitesi kocaelitv'de daha iyi ve spikerin sesi Orhan balcı'dan daha iyi olduğu için kocaelitv'den izledim. Belediye başkanının dev posterini görmemek mümkün değildi iyi şov yaptı. Neyse zaten belliydi.

Sinan Sipahi ve Serhan Gürkan'ın konuşmalarına bakarak ikisinide başkan seçmezdim. Neden mi. Seçim haftasına girilirken Serhan Gürkan o kadar giderci konuşuyorduki. "yeni hedef şampiyonlar ligi" demeye varmıştı iddiaları. Hepimiz ağzımızda salya akıta akıta sevinmiştik. Kongrede önce Sinan Sipahi Konuştu ancak kimse kusura bakmasın daha konuşması yöneticiliğe aday biri gibi durmuyordu adamın. Sanki üçyolda karagözlerin yerinde iki bira içmiş gelmiş gibiydi. Kongredeki konuşma metnini kağıttan okuması ve o kadar kağıta rağmen pek birşey anlatmaması beni üzdü. Öne çıkanlar, Serhan gürkan yönetiminin amatörce yönetildiği, sırtını belediyeye dayadığıydı. Kendisi yönetiminde belediyeden tek kuruş istemeyeceğini daha önceden söylemiş bu söylemle dikkat çekmişti. Kongrede o kadar sert olmasada yine aynı manada laflar etti. Yönetim öz kaynaklarını 11trilyon olacak dedi. Diğer gelirler ki ne olduğunu çözemedim bunlarla beraber 30trilyonluk bütçe dedi. Zaten başkada bişey demedi. Sırf paramız var şeklimiz yeter havasındaydı.

Serhan Gürkan'ın konuşması çok renkliydi. Daha ilk başta farklı olduğunu gösterip ben kürsüde konuşmam dedi salonun içinde gezindi durdu. Tek tek yöneticilerini çağırdı ki en çok güldüğüm hadise bu oldu. Popstar'a katılmış yarışmacılar gibiydiler. Herkes merakla bekliyordu başkanın cebimde dediği projeleri. Bide baktık başkan belediyeden klüp tesislerini güzelleştirmesini istedi, bursaspor'a bursa sanayi odası otobüs vermiş. Bizde bizim sanayi odasından isteriz dedi. "Heralde asıl projelerini açıklayacak bunlardan sonra" derken bide baktım konuşma öyle böyle gitti. Hep bi gariban edebiyatı vardı nedense. "Günlerdir bahsedilen kurtuluş reçetesi bir otobüs ve tesislerin yenilenmesi miydi?" diye sormadan edemedim. bu kadar mı yani bi yönetimin projeleri. Ha birde Şevki Demirci denen şahsı yönetime nasıl almış Serhan Gürkan aklım almıyor. Yönetimi son dakikada açıklamasının sebebi bunlar heralde. birde Sanayi bakanının yeğeni diye bi adam çıktı piyasaya. Medyaya konuşurken kocaelisporu siyasete alet etmeyeceğiz diyor ancak bütün siyasetle bağlantılı olan adamları yönetime alıyor. Olmuyor bunlar

İki başkandan saçma sapanda olsa bişeyler anlatabilenin kazanması elimizdekinin iyisi gibi. Hodri meydan Serhan Gürkan'ı destekleyecek demiş ve büyük ihtimal o kazanacak demiştim zaten öylede oldu. Hayırlısı olsun diyoruz yönetim hiç içime sinmesede Kocaelispor başkanını kutluyorum.

Sanırım tarihimizde ilk defa yönetime bir bayan Rukiye Acar girdi onuda ayrıca tebrik ediyorum.

yönetimi oluşturanların listesi : Muammer Çelik, Şevki Demirci, Muharrem Genç, Soner Aydın, Ahmet Tandoğan, Mustafa Kurt, Murat Karayel, Ömer Efe, Sami Durmuşoğlu, Mustafa Dabak, Kerim Bayramoğlu, Erhan Çağlayan, Yaşar Can, Levent Kılıçarslan, Ömer Gül ve Rukiye Acar.

Hiç yorum yok: