3 Haziran 2008 Salı

Yetersiz Milliyetçi


Orhan PAMUK denen adamı zerre sevmiyorum. Aldığı nobelde benim için zerre mühim değildir. Buda onun umrunda değildir ayrı konu. Arada çıkıp böyle laflar ediyor güya toplum adına konuşabilecek bi insanmış gibi. Geçen gün gazetelerde çıkan haberde Milli Takımın milliyetçiliği tetiklediği şeklinde birşeyler söylemişti. Fatih hoca içinde "ultra milliyetçi, çıbanın başı" manasında laflar etti.

Fatih Hoca gibi giderci bi adam bu lafların altında kalmazdı kalmamalıydı. Ağzımdan salya akarken izledim yine Fatih hocayı ne kadar sevmesemde Orhan yamuka iki kelam etmiş çok hoşuma gitti.

"Olabilir bunu söyleyebilir, dünyaca ünlü bir insanımızdır. Ben de onu yetersiz milliyetçi görüyorum".

Yetersiz milliyetçi ne demek ya,kemal sunal olsaydı "öyle puşt gibin ibne gibim bişey" derdi heralde. sayın hocam mükemmel bi laf edip adamı dumur ettiniz daha ne desin. -Hadi lan az milliyetçi sende.. bizim kahvedeki adamların ağzına düşer şimdi bu.


Ayrıca bizdeki milliyetçiliği tetikliyorda isviçrelileri tetiklemediğini mi sanıyormuş o malum isviçre maçının. Faşo Orhan bırak bu ayakları.

Hiç yorum yok: