14 Mart 2010 Pazar

Kocaelispor 1 - Kayseri Erciyesspor 1


hastasın otur oturduğun yerde. ama yok. illa küfür edeceksin o fosforlu kıyafetli heriflere.
maç hakkında yazılacak şeyler;
Adem Çalık süper oyuncu, o nasıl kendini yere bırakış. her pozsiyonda oynuyor. K.B.B. tiyatrosunda görev verile.
Kaleci Fevzi'yi bu klübün kapısından içeri sokana epey hayır okudum. 38. dakikada kale arkasında ısınan Cem Sinan'ı yanına çağırıp klübeye yolladı Cem klübeden dönerken yanında Metin Erol geldi ısınmak için.
Ercan Ağaçe için diyecek laf bulamıyorum. adamın bi suçu yok. 10 yıl önce yine bu takımdaydı kimse kabul etmeyince yine bu takıma aldılar. o ne yapsın.
Coşkun Demirbakan ne yapmaya çalışıyor yine anlamıyorum.! Murat Hacıoğlu'ndan sol bek, Adem Çalık sol açık, Ercan Ağaçe Sağ bek. Bu ne yaman çelişki be gülüm..?
Emrah Kol, golü atmasaydı üzülürdüm. Takımın en iyisi en isteklisiydi.
son dakikalarda kendini yere atan Erciyesli futbolculara göz yuman fosfoslu adamlar için çok laf ettim. Hele son dakikalarda oyuna giren Erciyesli adını bilmediğim siyahi futbolcu, faul atışını kullandırtmadı bizimkilere. bizimkiler itti "çek git lan, bak işine" der gibi. adam oralı değil geliyor, yine itişmeler yine geliyor. Hakem geldi ona da gider yaptı. Sonra kullandı bizimkiler atışı. Hakem de döndü devam etti seyirtmeye. Ulan ne biçim insansınız be..! Zenci diye mi korktun "ya bizi düdüklerse..?" diye mi aklından geçirdin ey fosforlu cevriye.

Tribünün kendini sorgulaması lazım biraz. Erciyes tek kale oynuyor, bizim tribünler şampiyonluk şarkıları söylüyor..
2. yarı takım biraz atak oynamaya başlayınca tüm tribünler ayakta izlemeye başladı maçı. Golü geçtim atağa bile hasret kalmışız.
Uğur Daşdemir ve Gökhan Meral'in 2. yarı oyuna girmeleri sevindirici. bundan sonraki maçlarda bu gençlere daha çok süre verirler umarım. Zaten onlar girmese 2. yarı yine pozisyon bulabileceğimizi düşünmüyorum. Şimdi bu yazıyı yazarken bi yandan Juventus - Siena maçını izliyorum. 10 dakikada 4 gol oldu. biz 6-7 maçtır 2 gol atabildik yamulmuyorsam. zaten şaka gibi top oynayarak bu golü de nasıl attık, acaip şaşırıyorum. Bu ligde küme düşülür mü allaasen.

1 yorum:

yazan dedi ki...

bu adamlarla ancak bu kadar oluyor işte. zorlamaya gerek yok.