19 Şubat 2010 Cuma

Lille - Fenerbahçe , Atletico Madrid - Galatasaray


dün akşam fenerli bir arkadaşım davet etti maçları beraber izledik. Maçların analiziymiş, yorumuymuş bunları geçiyorum, güzel maç yazıları var bazı bloglarda.

Lille - Fenerbahçe , Atletico Madrid - Galatasaray maçları arasındaki en büyük fark Ertem Şener ve İlker Yasin farkıydı. Çok eleştiriliyor Ertem Şener, maç içinde saçma sapan bilgiler veriyormuş, gereksiz detaylar filan. Bırak versin arkadaş, sana ne zararı var? Ya İlker Yasin olsa? Adam Mesut Yılmaz gibi, çok nadir konuşuyor. Sanki zorla maç anlattırıyorlar. Yanındaki yorumcu Erman Toroğlu'yu bile uyuttu. Bilirsiniz Erman Hoca coştukça coşar. Olsa yanında Ertem Şener gibi bir adam bak bakalım neler oluyor.
Fenerbahçe maçı benim için daha zevkli geçmiştir, bunda; Ertem Şener, Guiza, Deniz, Volkan gibi oyuncuların etkisi büyük. Deniz için söyleyebileceğim; on metredeki adama topu çok iyi yuvarlayabiliyor.
Gervinho oyuna girmeden önce kamera daha çok gösteriyordu yedek klübesindeyken, ısınırken filan sinir oldum. Girdikten sonra bir numarasını göremedik o ayrı.


Galatasaray maçı daha hızlı oynansa bile dediğim gibi sağolsun(!) İlker Yasin baydı. İlk maçta galip gelmenin coşkusu ve Fenerli arkadaşlarla kafa geçmenin hazzıyla başladık izlemeye. Madrid ilk golü atınca suratlar düştü, bi ben gülüyorum.Hatta gol sonrası aklıma geldi Hıncal Uluç yarın(bugün) yazar Leo Franco kaleci değil diye dedim. Maç sonunda Madrid kazanamadı üstüne İlker Yasin'i çektiğimi düşünürsek hiçbir kazancım olmadı.

"Ne gıcık herif, Türk takımlarını desteklemiyor" diyenler olabilir, dün akşam olduğu gibi. Evet mümkün değil desteklemem. Sanki çok umurlarındaymış gibi yazıyorum işte. Bu bazı anadolu takım taraftarları gibi saçma sapan bizans takımları filan diye değil. Orada yenilsinler, hatta arada hakem hatalarıyla yenilsinler istiyorum ki anlasınlar hakemlerin destekleri olmadan maç oynamak nasıl oluyor. Türkiye Ligi olmadığını, götü kollamaları gerektiğini bilsinler diye. Tamamen iyiliklerini istediğimden.

Ha bu arada dip not hala Alex koşmuyor diyen insanlar var, kafayı yiyorum.
Hadi şimdi salın gitsin.

Hiç yorum yok: