11 Ocak 2010 Pazartesi

Bir Tuğla da Sen Koy


yeni yıla dair korkular da yazmıştım Mehmet Açık ve Cemal Derya tarafından başlatılan bir yardım kampanyası var umutluyum diye. “Bir tuğla da sen koy” diyerek yola çıkmış bulunuyoruz. Celtic zamanında yapmış başarılı olmuş. Stadın etrafına tuğlalar örülüyor ve her birinin üzerinde o tuğlanın parasını karşılayıp yardım eden kişinin adı yazıyor. Stadyumda adınızın yazıldığı bir tuğla. Hem yıllar sonra çocuklarınıza belki torunlarınıza “bak evladım işte bu benim” veya “Kocaelispor zor durumdayken bak ben bunu yaptım” diyebilirsiniz.
Herkes destek verebilir, bankaya para yatırdıysanız klüpten bağış makbuzunuzu almanız gerekiyor, işte burada insanların güven problemi olabilir. Banka hesapları yönetimden birilerinin şahsi hesapları olduğundan ki olmak zorunda, çünkü klüp borçları ve hala dernek olmamızdan. Ancak bunu herkes bilmediğinden güvenip yardım yapamıyorlar. Bu yönetim geldiğinde “federasyon borçları namusumuzdur ödeyeceğiz” demişti ki ödeyeceklerinden eminim, ancak son günlerde yöneticilerle yapılan röportajlarda ise “biz elimizden geleni yaptık, şimdi sıra büyüklerimizde ve kentte” diyerek Osman yaman yönetimi gibi davranmaya başlaması kuşkulandırıyor taraftarı.

Ne olursa olsun Bir Tuğla da Sen Koy! Çünkü ne olursa olsun bu takım sadece sizin gözünüzün içine bakar
Kampanya hakkında ayrıntılı bilgi

Hiç yorum yok: