28 Ocak 2010 Perşembe

Barcelona bana dese ki


Barcelona bana dese ki ‘Serdar Topraktepe’yle Messi’yi takas edelim’ ben şahsen kabul etmem hatta üzerine ne veriyorsunuz derim. Çünkü ben Serdar’ı Messi’yle kesinlikle kıyaslamam.

Hatta Barcelona bana dese ki; senin kafan mı güzel..

Hıncal Uluç'un ettiği lafı bir şekilde duymuştur herkes. "Artık futbol yazıları ilgi çekmiyordu herhalde" gibi bir şeyler söyledi Bilgin Gökberk gülerek. dün akşam Rıdvan Dilmen ve Fuat Akdağ bu konu hakkında konuşuyorlar. Görüntüyü televizyonda veriyorlar Hıncal'ın ettiği lafı. Sonrasında stüdyoya dönüldüğünde Fuat Akdağ kopmuş gülüyor. Top Rıdvan'a zor attı.
Tamam be Hıncal türk sporcusu kendine güvenmiyor, özgüvenli olsa belki messi ye yaklaşabilir demeye çalışıyorsun orda. yoksa aksini iddia ederim dersen Turgay Şeren'in Ali Sami Alkış'a ettiği lafı getiriyorsun aklıma.

Hiç yorum yok: