31 Aralık 2009 Perşembe

yeni yıla dair korkular


atık kimseye güvenemez olduk taraftar olarak.
her söylenen yalanmış gibi geliyor bana.
dönüp dolaşıp, daha önce gerçekleşmemiş aynı lafları duyuyorum.
avukatlara güveni kalmamış bu klübün.
"lisans borçları ödenecek" diyen herkes gözüme şüpheli geliyor.
hep bi yardım kampanyasından bahsediliyor bi türlü gerçekleşmedi.
en son Cemal Derya ve Mehmet Açık tarafından bir adım atılmış şuan en güvendiğim olay bu olmuştur.
lisans borçları ödenip, saçma sapan veremli oyuncular transfer edilmesi.
alınan oyuncularla küme düşülmesi ve paralarının ödenmeyip seneye bir lig daha düşme tehlikesi.
bu yönetimin belediye başkanının kapısını aşındırmaya başlaması sonrası, belediye başkanının klübü küçük düşürücü açıklamalar yapması. (alıştık gerçi)
tekrar serhan gürkan dönemi (kabus)
Taner Gülleri nin transfer edilip, sakatlık sonrası eski performansını sergilemeyip tribünler tarafından yuhalanması.
Başka seyircisiz maçlar.
Playoff oynayıp süper lige çıkma umutları.
Küme düşülürse bilmem kaçıncı taraftarın tesisleri basma hadisesi.
Muammer Çelik'in Serhan yönetimindeki para mevzusu.
Kaç haftadır maç yok, köfteci adalıda yok.

Geleceğe dair bir kaç korkumu yazayım dedim. umarım sorun çıkmaz herşey güzel olur bizim için.
herkese sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim efendim.
Sevişin gitsin.

3 yorum:

ibrahim cihaN dedi ki...

kanka bu korkular hepimizde var ama düşünmeyeye, hatta hep iyi düşünmeye çalısıyoruz. hedefimizi bile bırak ligde kalmayı; play of' a kalabilmeyi olarak belirledik. umarım serhan' ın dönemlerine dönmeyiz. inanmaktan başka ne gelir elden.

Dobrowski dedi ki...

inanmak istemekten başka ne gelir elden diyorum. inş. herşey iyi olur. bir ara burda yayınlamıştım geçen sene bi foto vardı Yılmaz Vural zamanında ellerini açmış bizim tesislerde dua ediyordu. "işimiz allaha kaldı" demiştim. inş. o duruma gelmeyiz.

Robaggio dedi ki...

ben de iyi düşünelim iyi olsun diyorum artık. Zaten elden de başka birşey gelmiyor şimdilik. Bahsettiğin endişelerin hepsi bende de var inşallah boşa çıkarlar daha fazla saçmalığa halimiz mecalimiz kalmadı..