12 Aralık 2009 Cumartesi

Yeni Başkan Muammer Çelik


Şu sıralarda başlayacak olan Kocaelispor kongresinde başkan seçilecek isim Serhan Gürkan yönetiminden bildiğimiz Muammer Çelik.

O dönemin as başkanı Muammer Çelik, şimdi başkan olacak. Serhan Gürkan yönetimindeyken icraatlarını epey eleştirmiştim burada. İyi niyetli bir insan, ancak profesyonel klüp yönetimini başarabilir mi bilemiyorum. Takım içi moral motivasyonun üst düzeyde olacağı kesin onun başkanlığında. Geçmişte olanlar bunu gösteriyor bize. Onun gazıyla oynayan futbolcular gördük.

Serhan Gürkan’la kavgalı ayrılmışlardı yönetimden, Muammer Çelik’in klübe borç verdiği parasını alamaması vardı. O para için basın toplantısı düzenlemişti. “ben en büyük hatayı haziran ayındaki kongrede yönetime girmekle yaptım. Ama paranın esiri oldum. Çünkü, benim kulüpte alacağım vardı. Şimdi ise hala istifa etmemekle de en büyük hatayı yapıyorum.”
“612 bin YTL alacağımı almadan istifa etmiyorum. Bu takım için şampiyonluk uğruna her şeyimi feda ettim. Eğer, bundan bir menfaat sağladığım ispatlansın, İzmit'in ortasında kendimi asarım” demişti.

Şimdi başkan oluyor, klübün hiçbir geliri olmadığı gibi borç içinde. Elbette kendi cebinden para vermesi gerekecek, tüm yöneticilerin ve kendisinin. Peki paraya sıkışırsa ne olacak? Artık as başkanda değil. Çıkıp, paramı geri verin diyemeyecek? Her şey iyi olsun istiyorum ama çok soru işaretleri var kafamda.

Ek olarak şunu da belirteyim, eşek yüküyle parası olan bir abramoviç gelmeyeceği için, bu klüp için en ideal başkan o gözüküyor o ayrı. Taraftarın inandığı, şehrin sevdiği bir isim.
Hayırlı olsun..

Hiç yorum yok: