2 Kasım 2009 Pazartesi

Serhan Gürkan'ın son bombası

Serhan Gürkan son yıllarda klübü en fazla batıran adam, bu kesin. Sağlık problemleri ayağına kaçtı. Belediyenin verdiği trilyonları ne yaptı şimdilik bilen yok. Hangi borç kapandı? o da yok. Tesislerin çimlerini bile biçtirmemiş adam. Son bombası dediğim yeni ortaya çıkan bi olay.

Yeni yönetim Buca maçı sonrası göreve başladı, yani bu sezonun ilk maçı sonrasında. o sıralarda Çatak/Van da kamuflajlı olduğumdan pek takip edememiştim. takım 4-0 kaybetmiş, gençler olur böyle şeyler demiştik. tamam yine yeniliyoruz 3-4 yiyebilirizde ancak buca maçındaki olayı dün öğrendim ve oha dedim.

Kocaelispor, Bucaspor maçına nasıl kadro kurmuş dersiniz? Normalde teknik direktör elindeki oyunculara göre kadro kurar di mi? bizde ne olmuş? Forması olan futbolcu oynamış.! Yani klüp o kadar aciz ki elindeki futbolcuların bazılarının forması yok. Teknik direktör oyuncuyu oynatmak istiyor buca maçında ama adamın forması olmadığından bakıyor kimde forma var o oynuyor. zaten o maç td. de tribündeydi.

lan bileydim evdeki formamı verirdim klübe.

Hiç yorum yok: