18 Kasım 2009 Çarşamba

Rahatsız olamazsın lan!


"Bana bak bana! sen kim oluyorsun lan!"

diye devam edip, taşlamaya, linç etmeye kadar devam eder bu, bu ülkede. "Sabah 5te ezan sesiyle uyanıyorum" demiş veya dememiş Hugo Broos, bir belçika gazetesine verdiği röportajda. hemen olay olmuş.
Yabancı bi ülkeye gitsem, her sabah kilise çanı çalsa ve beni uyandırsa ki her sabah çalan bir şey değil, ben sinir olurum. o sabah siniriyle küfür bile edebilirim hatta. bu adamdan rahatsız olmamasını nasıl bekleyebiliriz? "Ben öyle demedim, yanlış tercüme edilmiş" demesi tırsmasından değil (ayrıca tırsması gerekir) beyefendiliğinden olmalı. Evime yakın bi cami olduğundan ben bile rahatsız oluyorum bazen, evin içinde ezan okunur gibi oluyor. Hemen faşist islamcı kesiliyor bu memleket böyle durumlarda. olmaaz van minit!

1 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Hakikatten öyle. Eline sağlık