11 Ekim 2009 Pazar

iman gücü


ankaragücüyle bi bağlantısı olduğunu düşünen veya "imangücü diye bi takım mı var?" filan diyen çıkmaması umuduyla böyle başladım.
ilk üç puanımızı aldık sonunda. ben maça gidemedim kandıralı olduğumuzdan yıllar sonra köye gittim orda kaldım 3 gün. yeşiller içindeydim. tek siyahlık kocaelispor un hali.. onun için cuma günü camiye gittim. hoca amin derken ben kocaelispor için dua ediyor buldum kendimi. millet cehennemde yanmamak için dua ederken, ben zaten yanacağımı bildiğimden belki kocaelispor kurtulur diyerekten... ve sonuç bu. sayemde ilk üç puanı üç golle aldık. hala maçın gollerini bile izlemiş değilim. dağ başında Gökay'dan aldım haberi, bi ara piiz sözüm olsun başkan..

1 yorum:

mgaltan dedi ki...

tüm taraftarlarımız adına teşekkürler gökmen, nefesine kuvvet :D