11 Nisan 2009 Cumartesi

"penaltı pozisyonu tartışılır"


bunu diyen insan olamaz! adam kolunu saklıyor atlarken. dirseğine çarpıyor hakem penaltı veriyor. peki ne yapsaydı bu adam penaltı olmaması için? bana biri bunu yazsın. mağlubiyeti buna bağlamıyorum elbette. zaten bi gol yedikten sonra mağlup olacağımız belliydi. öyle oynuyorduk ama bu Bülent Yıldırım denen insan müsveddesinin bizi katletmesine gerek var mıydı? beşiktaş eşek yüküyke para dağıtıp bir sürü oyuncu almış. biz oyuna sokacak adam bulamazken onlar sonradan oyuna Holosko'yu alıyor. Peki Bülent Yıldırım senin ve senin gibilerin yardımıyla şampiyon olsalar ne olur? bi de bunu istiyorum. gidip yine 8 yemek için mi yardımcı oluyorsunuz bu adamlara! şampiyon olsunlarda rezil olsunlar diye mi? burda siz onları tatmin edin Reşad ise bir daha penaltı olmasın diye toplara atlarken kolunu kıçına soksun he? ne dersin? yoksa sen mi istersin?!!
medya fareleri eşşoluları bu lafa yaslanıyorlar hemen neymiş tartışılırmış! bende onlara soruyorum "peki bu adam neresine soksun kolunu daha ne kadar saklayabilir?!!"

4 yorum:

bozo dedi ki...

ne desek boş üstad. hele acetoblogdaki yorumlar kanser etti beni

1903 dedi ki...

Bazı maçlar vardır sezonun şeklini belirler. Bu maç Kocaelispor için biraz öyle oldu. Sinirlerin gerilmesi normal tabii. Penaltı da dediğin gibi penaltıyla uzaktan yakından alakalı olmayabilir. Hatta öyle diyelim. Bu kararı veren hakem, hakemliği bırak insan da olamaz diyelim ama 8-0'lık yenilgi nereden aklına geldi:) Bu yazıyı muhtemelen sıcağı sıcağına yazdın diye düşünüyorum. İnşallah düşmez Kocaeli, biz Avrupa'da 8 yiyelim her sene dert değil, koymaz taşşak geçmeler, bu dağlar ne karlar gördü, Rize'den 5 yedi de Adana maçı 33 bin gördü...

Yigit dedi ki...

Penaltı pozisyonunu da geçtim,daha maçın 27.dkksında resmen 2.golümüzü yiyen yan hakemi yüce ALLAH'a havale ediyorum,acısı bir yerlerden çıkar.

1903,merak etme biz acıları senden daha iyi biliriz,hiç şampiyonluga oynamadık,son 5 yıl 2.ligteydik vs vs..kimse bu konuda bize martaval okumasın mümkünse.

Dobrowski dedi ki...

1903
bu zihniyetteki hakemler, yöneticiler basın v.s. devam ettiği sürece daha çok rezillikler görürsünüz avrupa maçlarında. anadolu takım taraftarlarıda 3 istanbul takımı hangi yabancı takımla oynarsa o takımı destekler. işte bu hakemlerin yanlı kararları basının tavrı filan tetikleyici şeyler.
beşiktaş maçı alamaz mıydı penaltı olmasa? elbette alabilirdi bizim derdimiz niye hakkıyla almıyor?! niye hakem yardım ediyor! zaten 2. yarı golü yersek yenileceğimiz belliydi. ama bunu hakemin yapmasına bizim tepkimiz!

her haksız kararda aklıma geliyor 8-0. hiç unutturmuyorlar..