14 Mart 2009 Cumartesi

Burası Basra Değil İzmit Körfezi

Maça gidemedim, Galatasaray ve Fenerbahçe. iki yakın deplasmanıda kaçırmış oldum. maçı izlerken gelen "burası basra değil izmit körfeziii" tezahüratını duydukça kahroldum..


Maçın başında Roberto Carlos yıktı bizi. ligin ilk yarısındaki o ruhsuz takım olsa üst üste goller yeriz diye düşünürdük. ama öyle olmadı. golden sonra izlediğim arkadaşlarla hepimiz umutluyduk. galatasaray maçı gibi olur inşallah dedik. hani ilk golü yemiş sonra coşmuştuk.

ilk 10 dakikadan sonra biz oynadık. fener Semih'e top atıp onun tuttuğu toplarla veya Kazım'ın kendini yere bırakmasıyla kazanabilecekleri bi serbest vuruşla pozisyon buluruz diye oynuyordu.

orta sahamızın bu kadar iyi olabileceğini düşünmüyordum. sağolsun Alex yürümedi bile. Nsumbu ve Levent orta sahayı çok iyi kapadılar. Nsumbu rakibi rencide edici hareketler yaptı. topları iyi kullandı. Hacı Murat beni çok şaşırttı ve acaip koştu. çok iyi oynadı. Taner, edu ve lugano dan sopa yemiş gibi çok etkisiz kaldı. Önüne bi türlü top atıp kaçıramadık. Akeem yine bol bol koştu. resmen bal yapmayan arı. topu önüne at koşsun dursun. adam geçsin ama orta yapmaya veya şut çekmeye gelince henüz bi numarasını göremedik. Alex ve Semih arasında top alış verişini çok iyi kestik.

Maçın saç baş yolduran, bizi maç boyunca günaha sokan adamı Adem Çalık oldu. bi tane isabetli orta yapamadı gole kadar. attığı paslar gitmedi, aldığı topları ayağından açtı olmadı rakibe attı. şut çektiğini düşündüğümüz pozisyonlarda topu stadın dışına doğru vurdu. resmen canlı bomba. golün ortasını yaparak bize herşeyi unutturdu bi an için..

tek kale oynadık bi ara ama yok. gol atamıyoruz. deliricez. üstüne hakem acaip düdükler çalmaya başladı. Adem topu yere vurur vurmaz sarı kartı gördü ama Lugano hakeme her türlü gideri yaptı bişey görmedi!

Erhan hoca yine ross'u çıkardı hamza yı aldı. Hacı Murat çok koşup çok yorulmuştu keşke Serdar olsa diyorduk tam onun dakikaları başlıyor ama gol atamıyorduk. Julio Cesar girdi oyuna. Bu dakikaya kadar Aragones bi sürü değişiklik yapmış bi numarasını görememiştik. Belsa da Sultan da bizle maçı izleyen tribün havasındaki kitle Guiza oyuna girerken alkışladı..

Sadıkov ölümüne oynayan harika bi adam. Muhammed bildiğimiz ilk müdahale adamı. ilk müdahaleyi yaptı yaptı sonrası faul. bu maç semih'e nefes aldırmadılar. Guiza girdi o zaten bizden sağolsun..

ilk yarıda son dakikada attığı gol sonrası tribünlere sus diyordu semih! Hodri Meydan susmayacağını gösterdi! takım 1-0 geride dakikalar 70-80 hiç fark etmiyor. tv den izlerken çok net duyuluyordu sesleri.

üni kostad ankara olarak Baturman ve Serkan trenle gelmişler izmite burdan tayfayla maça gitmişler. onlara ayrı bi helal olun. öğrenciler üç beş kuruş kenara koyup deplasmana gitmek için para biriktiriyor, iddaa oynayıp çıkacak parayla deplasman hayalleri kuruyorlar..

Akşam herkes bu takım nasıl bu durumda diyordu hafta sonuda spor programlarında sıkça duyabiliriz, tabi fenerbahçeyi bırakıp biraz bizi konuşurlarsa. İlk yarıdaki yönetim saçmalıklarını ikinci yarı pek yapmadık ve Engin İpekoğlu faktörü yok diyebiliriz.

Kuzenim Filiz aradı maç sonrası. kendisi bi kızdan beklenmeyecek şekilde iyi futbol seyircisi ve futbolcu. zamanında fani madida lakabıyla oynardı(maalesef beşiktaşlı). "haftaya beni maça götür, kocaeli nasıl oynuyor öyle. premier ligdeki takımlar gibi pas yapıyor" dedi.

Maç sonrası Cumhuriyet parkında dolmuş bekliyorum bi grup "burası basra değil izmit körfeziiiii" diye bağıra bağıra geldi. oturdular parkta biri darbuka çalmaya diğerleri oynamaya başladı. gidip katılmak istedim neyse deyip bindim dolmuşa. yaşlanıyoruz galiba..

ekleme: GFB ye teşekkürler. deplasmana giden kardeşlerimize her türlü kolaylığı göstermişler. bravo. tribüncülük adına bunlar güzel şeyler.

7 yorum:

Kly dedi ki...

Üni-Kostad Ankara sağ sağlim eve döndü başkan..

Süper maçtı.. Mğkemmel oynadık ama bu sefer Kayseri maçındaki gibi olmadı en azından bir puan aldık.

Sürekli bağıran 100 kişi bile yoktu. Ona rağmen sağlam ses çıktı. 3. dk da ilk golü biz atsaydık 90 dk Hodri Meydan dışında başka bişey dinleyemezdiniz. :)

Son olarakta GFB ve diğer Feberbahçeli taraftarlara teşekkürler. Çok güzel ağırladılar ve rekabetin tribünde olması gerektiğini gösterdiler..

Dobrowski dedi ki...

Batuyla konuştuk o da aynı şeyleri dedi. nasıl imrendim size. helal olsun serkan.

çok iyi oynadık hakkaten. herkes alkışladı. düşmememiz lazım.

az kişi bile bağırsa acaip bi stadyum çok gür çıkıyor ses.

körfezim bak işte

kocaeli babayı düşer

basra değil izmit körfezi

çok net duyulan tezahuratlar oldu =)

UÇAN SALİH dedi ki...

sadece üniversiteyi orda okumanın yahya kaptanda,yuvamda,anıt parkda oturmanın ,orda geçen 4yılın oluşturduğu bi sempatiyle bakıyodum kocaeliye ama şimdi mücadelenizi de takdir ediyorum,umarım karşılığını alırsınız.

mgaltan dedi ki...

Onurlu mücadelemiz devam ediyor, sonuna kadar da devam edecek. Böyle taraftara ancak böyle bir takım yakışır.Biz her zamanki gibi aramamızı taşıyan,formasını hakeden,ahlaklı oyuncularımızın yanında olacağız,çünkü "onlar sadece onlar değil,onlar aynı zamanda biziz" başta bizi iyi karşılayan fenerbahçeli tribün emekçileri olmak üzere mücadelemize saygı duyan destek veren herkese teşekkürler.

Yigit dedi ki...

Davul olmaması ve gerçekten heyecanlı bir mac olmasi da tribünü etkiledi.Tam besteye giriyoruz bi atak falan oluyo güme gidiyo beste :) Şu önümüzdeki 2 maçı alırsak bu takım o havayla daha da kaybetmez.

Bu arada fotograf makinesi olmayan japon -yani ben- geri döndü =) 3 kisi yaziyoruz.

http://korfezinaskiyla.blogspot.com

Dobrowski dedi ki...

Yigit

sevindim döndüğüne. ayrıca herkes maça gitmiş bi ben kalmışım sanki izmitte :/


yeşilsiyah bloggerların artması ümidiyle.

Adsız dedi ki...

ewet cok guzel mactı tebrık edıyorum kocaelısporu
bu arada ben filiz yenı katldım aranıza gokmen benden bahsetmıs tesekur ederım kuzenıme..
HÜKÜMET DÜSER KÖRFEZ DÜSMEZ
bu hafta ankarasor macındayız