19 Şubat 2009 Perşembe

Sponsor Aranıyor?!

Photobucket
Önümüzde Samiyen deplasmanı var. Ardından Bursa Atatürk.. peşpeşe iki deplasman.. Gs maçı bilet fiyatları 30lira biletix şekli izmit Ncity'den alabiliyorsunuz(hani biz alışık değiliz ya böyle şeylere biletix filan). ama ben daha karar veremedim bunlardan hangisine gitsem? Geçen hafta yaptığım bi Aydın macerasından sonra para beni teğet geçti gitti. o yüzden bi deplasman seçsem diyorum. yok illede japonkale ekibi deplasman yapsın masraf olmasın diyorsanız reklamlarınızı bekleriz. bu sıra küçük altın çok para ediyormuş bozdurur maça gideriz yani. hiç olmadı direk biletixe verin parayı onlar bilet versin.

Ulan Kocaelispor! başkanın bu kadar şekil bi adam değil, böyle gelir getirebilecek projelere imza atamıyor ama bak biz bişeyler düşünüyoruz. bi sonraki deplasman Fener.. onu hiç düşünemiyorum adamlar kayserinin kombinesi fiyatına kale arka bileti satıyorlar. OHA!

Foto ne alaka diyenler bkz: emre güneş ve kardeşleri =)
bu sefer manita yapmış emre güneş'le desti izdivaç..

3 yorum:

baturman dedi ki...

başkan bursa deplasmanı cumartesiye gelicek onun içinde izin alman gerekicek ve seni bu sefer işten atıcaklar,bak gel ankaraya dönmeden son maçımız olur,ben erken gelirim izmitten piizlenip[hadi bunlar benden] gideriz,bidaha söylemem ayık ol

Dobrowski dedi ki...

oo piizlere sponsor bulduk. bursa maçı c.tesiyse dediğin gibi samiyen daha mantıklı oluyor. paslaşalım madem

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan bu çocuk bana hiç benzemiyo bolm,
böylemanita olacağına olmaz olsun daha iyi ama sınıf başkanıda benim yani her yerde şeklimiz var