14 Ocak 2009 Çarşamba

Issızlaşıyoruz


futbolla ilgili anlatılabilecek hiçbir şey kalmadı klüpte. artık entrikalardan bahsediyoruz sadece. belediye para verir mi? başkan istifa eder mi? hangi futbolcu hangi tarihte ayrılacak klüpten? teknik direktör kim olacak? sezonun başlamasına bu kadar az zaman kalmışken, ayağını yorganına göre uzatmayan bi yönetimin esiri olmuş bi klüp. hala bu yönetimi destekleyen taraftar grubu. takımı mı tutuyorlar yoksa sadece kendilerini mi bilemediğim.. acı içinde günler geçiriyor günden güne tükeniyoruz.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz diye düşünüyorlarsa bizim hiç iyi bir haltımız olmadı bu sezon. Yönetimin bırakması kötünün iyisi olur yinede.. Teknik direktör mevzusunda Hikmet Karaman'la anlaşmak üzerelermiş. Hakan Şükür reddetmiş. Öteki "bakın dalganıza" demiş. Klübü düşürdükleri hallere bak utanıyorum artık! Mourinho gelse ne olcağıdı ben bunu anlamıyorum. Serhan Gürkan gibi bi adam orada başkan olduktan ve bu kafadaki adamların yönetime gelmesi bitmedikten sonra kralı gelsin!.. "İstifa et!" diyenlere Gürkan'ın verdiği cevap "4 trilyon para verdim ödesinler hemen yarın giderim" vermez olaydın. lan senin 4 trilyon paran nerden olduda klübe verdin. Kandıra'ya gidip gelen 5-10 tane otobüsün var diye adam mı sandın kendini. ne olur biri versin şunun parasını sittirsin gitsin. Bu adamda Kandıralı maalesef. Babaları bizim eski mahallemiz olan Kanlıbağ'da bizim komşumuzmuş Babamla babası tanışırlarmış.
Babam anlatıyor bizim mahalleye gelirmiş "sümüklü bişeydi" diyor babam. bende "keşke iki tokat patlatsaymışsın daha o zamandan" diyorum.. Meşe yaşken eğilir.. Konuşan meşe..

Hiç yorum yok: