8 Ocak 2009 Perşembe

Gün doldurmaca kampı

Photobucket
Günü dolan gidiyor klüpten. Kemal Aslan parasını alamadığı için federasyona başvurmuştu ve tabi haklı bulundu. resmi süresi doldu kamptan ayrıldı. Giderken ettiği laflar rezilliği ne güzel anlatıyor.. "kimse bize şu gün para alırsınız demiyor, geçen sene şampiyon olan takımdan kalan arkadaşların hala geçen seneden alacakları var, bu durumda kalmanın anlamı yok" spiker birşeyler soruyor Kemal devam ediyor "ben büyük umutlarla gelmiştim, çok büyük camia diye biliyorduk ama.. " diyor ve düzeltiyor "yine büyük camia da hala 2. ligdeyiz sanılıyor. profesyonelce olmuyor işler" diyor. hepsi bildiğimiz şeyler aslında ama futbolcudan duymak daha kötü geldi bana. Acıtasyon diyebilirsiniz ama "asıl mesele para değil, tabiiki para bi sorun ancak ilk sorun ben ve bi çok arkadaşım için para değil" dedi. Güven biterse lider gider diye boşuna yazmadık biz.. ama gitmiyor işte adam.. yapıştın be yeter başkan istifa et!

Başkan Kemal'in ayrılmasından sonra "istediğimiz oyuncuyu elimizde tutarız" diyebilecek kadar pişkin

Daha bitmiyor kampta bi teknik direktör hadisesi var evlere şenlik. Topcambazi yazmış. İnsanı klüpten soğutuyorlar..
Photobucket

Elindeki adamların paralarını veremezken sezon başında olduğu gibi yine deneme üstüne deneme. bi sürü adam getiriyorlar denemeye. Hadi genç yabancıları anladım, Levent Kartop'u ne diye çağırdın kampa? Malzemeci mi lazım?! Deli ettiniz be adamı yeter.

Hiç yorum yok: