25 Aralık 2008 Perşembe

Yönetici Saçmalatmaca


bobiler başlıkları gibi oldu. Beşiktaş asbaşkanı Levent Erdoğan çıkıp yine hakemlere atıp tutmuş.

"Derbilerde yabancı hakem istemek söz konusu olabilir" demiş. Beşiktaşlı yüz kişiye sorduk onlarda; yabancı yönetim ve yabancı başkan istediklerini söyledi.

Hakemlerle ilgili daha sonra konuşurum diyen Başkanlarından da bekliyorum bi saçmalamaca..

Maalesef bu konuda yarışıyoruz bjk'yle.

''Şampiyonluklarımızı elimizden alarak bize şerefli ikincilikler verdiler. Bunlar bir birikimdir. Senelerden beri bu hatalar yapılıyor. Siyah-beyaz renkler hakemlerin gözünü mü bozuyor? Renklerimizi mi değiştirelim yani. Hep aynı rengi taşıyan takıma karşı hatalar yapılıyor. Futbol Federasyonu'na çok iş düşüyor. Hakem hatalarını toparlaması lazım. Yoksa en azından derbilerde yabancı hakem istemek söz konusu olabilir'' diyor kendileri.

Sayende güldüm be Lenentcim. En çok Sinan Engin'in sizin oralarda olmayışına üzülüyorum. ondan iyi eğlence çıkıyordu.

3 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Levent Erdoğan her konuştuğunda güldürüyor bizi zaten.. Cem Yılmaz'a rakip olmaya çalışıyor galiba..

Yabancı hakem istiyorsa bende yabancı yönetici istiyorum o halde..

Adsız dedi ki...

bu beşiktaş bu kafayla giderse hiçbiyere varamaz.
ama bizim bu hakemlerle de biz bir adım bile ilerleyemeyiz.
allahın slovakyalısı dünyanın en iyi hakemlerinden biri olarak gösteriliyosa daha ne diyim.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sayfa açılışında anladım.bu kadar bağlılık alkışı haketti..:))