23 Kasım 2008 Pazar

Para dağıtıyoruz


Yapılan yanlış transferler, hatta yapılamayanları bile yanlış olan transferlerle, yönetimsel dandikliklerle, Engin İpekoğlu gibi önceki sezon son 3 maç gelip takımı şampiyon yapan adamın önüne geçen bi hocayla sezona başlamıştık. Transferlerin alayı ya sakat ya elini eteğini çekmiş veremli topçulardı. Yabancı transferleri süprizdi ne çıkar diye bekledik. kızılyıldız'da oynayan adam boş değildir dedik. Zaten kaçıverdiler para alamayınca. Para dağıtıyoruz ama sonu nereye gidecek. Anlaşmada herkese 1 trilyon para veriyor yönetim. Sonra ödeme yapmıyor. ee hani 1 trilyon? şimdi bu sırplar fifa'ya başvurmuşlar, gelen cevaba göre kaçmışlar deniliyor. demek adamlar haklı. aynı ribery'nin gs'den kaçışı gibi, aynı kuraldan düdüklenmişiz. söylenen o.

Kemal Aslan'a en az 1 trilyon veriyoruz. Ne oynadı bugüne kadar? Bu hafta antalya maçında sağolsun sakattı oynamadı. hepimizi sevince boğdu. yerine oynayan Umut Kekilli
oyunun hakkını vermiş.

Gelelim Kaleci mevzusuna. Serdar Coolbilge anca şekil yapsın başka işe yaramaz. ya zaman geçirip sarı kart görür, ya ortalanan hiç bir topa çıkıp almaz. ama paraya geldimi bizim yönetim sağolsun 1trilyonu hemen veriyor.
Oysa Antalyaspor kalecisi Ömer Çatkıç sadece 400bin ytlye oynuyormuş. Milli kaleci desen ikiside milli, üstelik Ömer 66 kez kadroya çağırılmış, Serdar 19 kez. Son hazırlık maçı kadrosuna çağırılmadı! Acaba ligin en çok gol yiyen takımı olmamız buna sebep midir?

Hem Ömer, Barthez'e benziyor be.

Şimdi takım son 2-3 haftadır iyi oynamaya başladı ya. devre arasında yönetim yine para dağıtıp transfer yapmaya başlar. Aman elimizdekilerle oynayalım, çünkü sizden mantıklı bi transfer beklemiyorum ben maalesef..

2 yorum:

mgaltan dedi ki...

gökmen şu "bankasya ağırlıklı kadro" lafını pek sevmiyorum ama çok kullanasım geldi bu yazın üzerine... bizim şu meşhur bankasya ağırlıklı kadromuz çok daha iyi işler yapıyor. Fark bariz bir şekilde ortada,hani sezon başında şu kadro olsaydı orta sıralardaydık,şu kadar puan almıştık, şu olurdu bu olurdu tarzı "halamın bıyığı olsaydı amcam olurdu" diye atalarımızdan kalan şekilde boş beleş konuşmak istemiyorum ama benim yorumum ,bundan sonra bu şekil olsun kadromuz.en fazla üç tane mücadele eden,çağdaş futbolun salt "isim" ile oynanmadığını idrak edebilmiş,oyuncular arası ekonomik dengeyi sarsmayacak (gerçi yeterince sarsılmış durumda)
oyuncu alınsın...

mgaltan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.