12 Kasım 2008 Çarşamba

Kocaelispor Dergisi


Kocaelispor dergsi ilk sayısı ben diyeyim 2 siz deyin 3 ay önce çıktı. Can Vatansever yönetiminde kadro kurulmuş. Genelde tribünden, güzel insanlar uğraşmışlar. Bizim gibi daha doğru dürüs bir store'u bile olmayan klüp için fazla şeyler bunlar. Aldık elimize ilk ay hemen bi günde okudum bütün yazıları. Eksikleri elbette vardı ancak bizimdi. 2. sayısı çıksa hemen gidip alsak, okusak, sonra arşive koysak dedik. Hatta acaip heyecanlandım ilk elime aldığımda. Peki şuan ne oldu? yine attığımız bir adım yarım kaldı. ilk sayı ile yetindik. Ortalarda bi dergi yok. 2-3 ay oldu ilk sayısı çıkalı. senelik mi çıkarmayı planlıyorlar?

Ayrıca kaçan sırplardan Dusan'la röportaj vardı dergide. Sütlaç'a bayılmış Dusan. Kesin tarifini aldı öyle gitti.

1 yorum:

mgaltan dedi ki...

Sonra yönetimi eleştirince "birileri çıkıp ne kadar yıkıcısınız biraz yapıcı olun lan!!!" diyerek sindirmeye çalışıyor bizi.Kendi adıma konuşayım ben diyorum ki "ben gürkan yönetimini sadece takım sonuncu olduğu için eleştirmiyorum. yönetim kısa vadedeki sportif başarıyı yakalayamadı, doğrudur.spor külbünde sportif başarısızlık çok doğal olarak eleştirilir ancak onu geçtim uzun vadeli "kongrede Kocaelisporun kurtuluş reçetesi" olarak duyurulan fakat açıklanmayan proje halen ortalarda yok.bir ara tesislerin devri hikayesi vardı ama bana sorarsanız hiç de tatmin edici değildi.Neyse onu da bırakıp daha ufak çapta projelere bakalım, mağaza denildi,tekerlekli bi şey çıktı karşımıza maç günlerinde bile bazen stada gelmeyen(bu durumda mobil olmasının ne önemi varsa ???).dergi denildi ilk sayıda kaldı.Evimizdeki her maç öncesi taraftarın stad dışı çilesine çözüm bulunacağı söyleniyor ama bu konuda da bir gelişme gören beri gelsin.Bedava bilet-kombine olayına bir çözüm bulunmak istenmedi. yani yönetim uzun vadede klübe fayda sağlayacak,ihya edecek hiç bir konuda da başarı sağlayamadı.Yönetime tepkisi olanların bu kadar yoğun tepki vermelerinin sebebi bundandır. en azından bu durum benim tepkimi ikiye üçe katlıyor,çünkü ortada verilip de tutulmayan vaatler var.