13 Kasım 2008 Perşembe

Galibiyet Yoksa Dergi Yok

dün bu konu hakkında yazmıştım bkz: kocaelispor dergisi. Can Vatansever bi açıklama yapmış. Ne kadar profesyonel(!) olduğumuzu göstermiş bize. ben demiştim demek ne kadar gıcık olsa da. bize fazla demiştim..


"bende bu konu ile ilg. yazı atacaktım ki..
yazılmış..
arkadaşlar dergimizin 2. sayısı yani Ekim sayısı fenerbahçe maçı sonrası hazırdı.
Fakat dergimizin kapağını süper ligde alacağımız ilk galibiyet fotosu koyma fikri vardı arkadaşlarımızla benim aklımda..
ama olmadı..
Ankaraspor maçınıda bekledik..
Olmadı..
Dergi şu an baskıda..
ilk sayımızdan daha da güzel olduğu inancındayız..
Allah kısmet ederse önümüzdeki hafta içi dergi taraftarlarımızın elinde..
bizim kocaeli gazetesindeki arkadaşlarımıza da aynı şeyleri anlattım zira bugün haber olarak çıkmış konu..
ilginize teşekkür ederiz..
Ayrıca çıkacak bu sayıdaki tarih soruları oldukça kazık..
Ama doğru bilenlere de o derece kaliteli hediyelerimiz var.."

kocaelispor resmi dergisi çalışanları adına
can vatansever

Hiç yorum yok: