2 Ekim 2008 Perşembe

Umut Kekilli


İlk geldiği 2006 yılında herkes soyadından dolayı Sibel Kekilli'yle alakalı espriler yapmıştı. Takımın başında Ümit Kayıhan varken Almanya'dan getirilmiştir. O zamanlar "Ümit Kayıhan'ın yaptığı tek iyi iş" demişliğim vardır. Hakkında; "Çok iyi yetenek. Çok teknik. Tam 10 numara." gibi laflar duyuyorduk hazırlık döneminde. Maçlar başlayıp, oynamaya başladığında teknik bir adam olduğunu ancak, kondisyonunun, hızının yetersiz olduğunu gördük. Ama hep düşünüyordum 'Süper Lige çıktığımızda büyük katkısı olur'. 2. ligde bile düzenli oynayamayan. Ümit Kayıhan, Fuat Yaman, sonra şu zaman gaztesinde yazan şako, Kayhan Çubuklu. Takımın başına kim gelirse gelsin Umut yedek kalıyordu. Üstelik düzgün bir orta sahamız yoktu. Halada yok. Süper Ligde şuana kadar hiç oynayamadı. Hazırlık kampında izleyen herkes "Yok abi bu adamdan 10 numara filan olmaz" görüşündeydi. Ben bekliyorum hala. 10 numaramız Kemal Aslan olunca insan umudunu yitirmiyor işte. Belki Yılmaz Vural birşeyler düşünür..

2 yorum:

mgaltan dedi ki...

ben de ilk geldiği sezon , istanbulspor ile yapılan sezon açlılışı maçında sol ayağı ile ceza sahası dışından attığı gole dayanarak demiştim ki iyi bir adam aldık nihayet.ama dediğin çok doğru ki her teknik adam döneminde klübeden çıkamadı.teknik güzel ona lafımız yok liglerimiz halı sahada oynanmadığı için biraz da koşmak gerekiyor. yürüyerek oynamak ancak sayılı dünya yıldızını işi,ve Türkiyede kolay kolay tutmayan bir stil. demek benim gibi hiç bir teknik adamımız da umutta o dünya yıldızı ışığını görememiş :))

Dobrowski dedi ki...

umut değilde arka planda görünce şaşırdım merdiven boşlukları harbiden boşmuş hehe genelde ceza yediğiizen şaşırmam normal dimi