6 Eylül 2008 Cumartesi

Serdar Topraktepe


O bizim kaptanımız. Tribünde en çok ses onun adı söylenince çıkıyor ve en çok el o tribüne geldiğinde havaya kalkıyor. 8eşiktaş'a gitti geldi, bursaspor'a gitti geldi. Bu gidişlerde hep zamanın yöneticileri ona sırt çevirmişti -en azından bursa'ya gittiğinde öyle oldu. Özellikle Bursa ya gittiği dönemde bu tribünler ona çok küfürde etti. Yöneticilerin gazına gelip iki dakikada sattık demeye dilim varmıyor ama ne küfür yedi şimdi alkışlandığı tribünlerden. O dönem yerel basın hem bizim hem bursanın felaket gaz veriyorlardı. Hele izmitte oynadığımız 2-2 biten maçtan önceki ortamı hatırlıyorumda Bizim yöneticiler paso açıklama yapıyor basına. Serdar'da o dönem "Kocaeli'yi yeneceğiz" demiş. Medyada bunu gören herkes forumda ana avrat küfür ediyordu. Maç günü ben ankara daydim. Öğrencilik yıllarında üni-kostad olduğumuz zamanlar. Çokta eski değil 2005 yılı. 2.lig maçlarını trt veriyor maçlar 13:00 da oynanıyor ve o hafta bizim maç canlı yayında. Kalktım yatağımdan izliyorum maçı. Tribünleri gördükçe "keşke orada olabilsem" diyordum. Neyse Maç başladı Serdar'a küfürler devam ediyor. Tribünlerin ettiği küfürler öyle bir motivasyon olmuştuki Serdar'a. Tek başına dağıtmıştı bizim savunmayı. Ağzım açık resmen serdar'ı izliyordum. "Oha hayvan bu kadar da hırs yapılır mı?" diyordum. O futbolunu her maç oynasın ve o hırsla antreman yapsın oynayayacağı takım yok.
Bizim kadroda o zamanlar tam veremli dönemlerinde. Maçın başında öne geçmiştik sonra 2. golü yine biz attık. 2-0 dan sonra Serdar şov iyiden başladı ve deplasmanda 1 gol 1de asist yağmıştı. hemde alda at dercesine bir pasla. Şimdi Gebzespor'da oynayan Faruk Sarman'ı peşine takmıştı.
Bizim kadroda tam veremlilerin olduğu dönem. Hepsi yaşlanmış artık bitse de gitsek diyen veya yıldız olma adayı olan ama 5-10 senedir olamayan topçularla dolu. Bülent Bilgen, Nuri Çolak, Ercan Agaçe, Ugur yasan, Serhat ve en bombası forvette Fazlı. O kadronun yinede iyi oynadığını düşünüyorum.





Gelelim bu güne. Kaptan geçen sene o bursa maçının yarısını oynadı takımın şampiyonlugunda etken oldu. Oynamasa bile kenarda "tetikleyici" pozisyonundaydı. (bu tetikleyici de basketbolda benchte havlu sallamak gibi birşey heralde şimdi uydurdum). Takımda onun sözü geçerdi. Hatta Kayhan Çubuklu nun gönderilmesi Serdar'la tartışmasındandır. Bunuda belirterek Serdar'ın etkisini vurgulamak isterim. Bir nevi Hakan Şükür tadına gelmiştir.

Bu sezon 5 senenin ardından Süper lige çıktık ve kaptanda yaşlandı. Zaten pek koşmayı sevmez. Sezon başında arkadaşlarla kadro kurarken onu ilk 11e almamıştım. Ancak takımda kalsın istiyordum. Ligde 2 hafta oynadık. Engin İpekoğlu onu gençler maçında Julio Cesar sakatlanınca aldı oyuna ve 16 dk. oynadı. Sivas maçında sol kanattaki Julio sakat olunca herkes Serdar'ın oynamasını bekliyordu ama Engin hoca orta sahadaki Patrice'i sola çekmiş Serdar'ı oynatmamıştı. Bence bu olay Engin hocanında takımda Serdar'ı pek düşünmediğini gösteriyor. Peki ne olur? Engin hoca gelecek haftalar için kovulma tehlikesiyle karşı karşıya gibi geliyor. Hele fikstüre bakılınca ve başkan Serhan Gürkan'ın "Arkasındayız" dediğini görünce iyiden kıllanması lazım. Çünkü geçen sezon kimin arkasına geçtiyse o adamı kovdu.

Serdar oynasın veya oynamasın yazısı değildi. Bu tribünler onu seviyor ama gideni hemen unutuyor. Yazı çok dağıldı, artık bitirsem diyorum.

Bu akşam Sınava gidiyorum bana şans dileyin..



3 yorum:

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan yazının tamamamını okumadım ama, sınav sanırım bitmiştir bu saatlerde inşallah iyi geçmiştir.
"Bitir artık şu okulu be Başkan"

Dobrowski dedi ki...

bitti başkan... sonunda.. geçtim sınavdan

Hodri Meydan dedi ki...

Helal be kardeşime Ramazan bitsin ıslatalım bunu.
tekrardan hayırlı olsun Başkan