12 Ağustos 2008 Salı

Neler oluyor


Sezon açılışına kadar birşey yazmayacaktım olmadı. Neyse efendim bu davids ve serhat patlamalarından sonra transferle ilgili hiçbirşey yazmak gelmiyordu içimden. Musa Kuş ile anlaşıldı. Yaklaşık 10 gün önce anlaşılmış kendisiyle ama avusturya kampına götürülememiş vize mevzularından. Tesislerde çalışıyormuş diye düymuştum geçen hafta. Çok takım değiştiren bir adam Musa. İstanbulspor da oynarken Galatasaray ve Trabzon çok istemiş bunu ama 2milyon ytl istemiş istanbulspor. Tabi o parayı kimse vermemiş Musa için. "Engin hoca beni Bursaspor un başındaykende istemişti" dedi ayrıca "musa büyük ve julio cesar ile aynı takımda oynadık hem serdar (Topraktepe) abiyide yakından tanıyorum" dedi.

Dün öğrendimki Tolga Seyhan ile anlaşılmış. "Yaş ortalaması en yüksek takım" ünvanını kapmaya çalıştığımız çok açık. Tolga; dardanel malatya trabzon shaktar galatasaray dolaştı durdu. Malatya da veya Dardanelde oynamış olsa mili takıma seçileceğini hiç düşünmezdim. Fatih Terim'in oyuncu seçme mantığı işte. Neyse Tolga büyük ihtimal Dorde Tutoriç ile defansın ortasında oynayacak. Geçen seneden elimizde Ufuk Çam ve Muhammet Özdin vardı. İskender Köksal olayını başka bir postta yazmak istiyorum onu yönetim yolladı.

Hazırlık maçlarında Muhammet i zaten beğenmemiş Engin hoca. Ufuk Çam ise bireysel hatalar yapmış. Hazırlık maçları sonrası tv41 ve kocaeli tv den kim mikrofon uzatsa bunu söylüyordu. "Defansta çok bireysel hatalar yapıyoruz. süper ligde bu kadar hata yapma lüksümüz yok" Dediğide doğru. Demek ufuk çam ve muhammet e "beceremiyorsunuz" demeye çalışıyordu. Tutoriç'i ise herkes övüyor onun defanstaki yeri banko gözüküyor.

Birde unutmadan Özgür Bayer de alınan defanslar arasında. Sakatlıklar filan derken geçen sezon pek oynayamadı özgür. Ama ucuz olunca ve deneyim sahibi oluna yönetim hemen atlamıştır hocada istiyormuş zaten.

Bunca gelişme yetmiyor bize. Çok acaip bir takımız. Yönetimin içinde olaylar var. Muammer Çelik sanırım bugün istifa etmiş. İşler hiç iyiye gitmiyor yönetim için. Kombineler fiyasko, Store açılacak dendi oda hala yok. Daha yeni sezon formalarını bile göremedik. Ne kadar profesyonelce(!) yönetiliyoruz. Ne olur akıl fikir versin birisi şu yönetime. Ama şimdi böyle diyorum gider İbrahim Karaosmanoğlu akıl vermeye kalkar "ibrahim üzülmez i istiyorum" dediği gibi bir laf eder. Al başına belayı.

Hiç yorum yok: