2 Ağustos 2008 Cumartesi

Şakacı



"%99 Davids ile anlatıştık" dediğinde içimden "hadi len" demedim dersem yalan olur. ilk sersemliği üzerimden atınca "acaba gelir mi lan?" diye sordum kendime. Daha sonra "Yok be abi 35miş gelebilir" ilerleyen günlerde haberlerdeki serhan gürkan açıklamalarını gördükçe, dinledikçe, okudukça "Tamam lan oldu iş! Store açılsada Davids formamı alsam" diye düşündüm.

geçen hafta başkanın dediği "önümüzdeki hafta gelecek" şeklindeydi. P.tesi günü çarşamba lafı geçti, sonra "yok yok perşembe sabahı gelecek" dediler. Oda olmadı "şaka şaka cuma sabah 07 de havalimanında olacak" denildi. Ben tabi "varsın Pazar sabahı olsun yeterki gelsin" diye düşünmeye başlamıştım. Ardından Serhan Gürkan yine bir açıklama yapmış "Davids in sakatlığı olduğunu duyduk" nasıl bir şey bu dedim heralde yine şaka yapıyor başkan. Peki sen bu adamla %99 anlaştık dediğinde neyini biliyordun? Sakat mı? yaşıyor mu nerede ne yapıyor. Menajerler ne derse ondan fazla bildiklerin sanmıyorum. Pardon birde serhan gürkan şöyle demişti "internetten takip ettiğimiz kadarıyla geçen yıl 27 maç oynamış". Al sana bir şaka daha. Nasıl internetten takip ettiğiniz kadarıyla. %99 anlaştık dediğinde sen bu adamın geçen sene ne yapmış,koşmuş mu, oynamış mı haberini internetten öğreniyorsan vay halimize. Şaka olsun istiyorum ama gerçekten söylüyorlar bunu.

Şimdi Serhat Akın adı geçiyor transferde ben nasıl inanayım bu yönetime? Şaka üstüne şaka! ya bu transfer içinde 3 gün sonra çıkıp "şaka yaptık siz inanmış mıydınız?" derlerse. Yada; "biz msnde Serhat diye başkasıyla yazışmışız" deseler artık şaşırmam. Gazeteler, internet siteleri filan bile dalga geçmeye başladı. Dandik fanatik bile "U dönüşü" diye yazmış.

Şakacı başkan istersen transfer yapma hoca istiyordur o ayrı. Ne olur bundan sonra imza atmadan açıklama artık kimse inanmayacak yalancı çobana döndük..

1 yorum:

Robaggio dedi ki...

Biz artık başkanın sözüne güvenemeyeceğiz en kötüsü bu ama olan oldu Körfez'in ali menfaatleri için artık konuyu kapatsak iyi olacak sanırım, aklımızın bir köşesinde kalması şartıyla tabii, hoş kalmaması da mümkün değil ya :)