15 Temmuz 2008 Salı

Kafa Yapmaya Geldik



resmi bir galatasaraylıdan almış olmam ilginçtir. Teşekkürler Scapula

Şu günlerde bir İran takımıyla hazırlık maçı yapıyoruz, bir Azeri pasoda koyup duruyorlar bize. Hadi daha yeni başadılar hazırlık dönemine olur öyle şeyler. Ama eskiyi görünce insanın canı sıkılmıyor değil. Arsenal'e plaka yazdığımız zamanları gördük biz. Seaman a 4 gol atmıştık. Göt spor haberleri o zaman yine hiç bahsetmemiş gazetelerdeki bir tecavüz haberi kadar yer ayırılmamıştı. Hele atv spor'un o akşamki spor haberlerini merakla bekledim bizim maçtan birşeyler gösterir mi diye. Spor haberlerini verdi verdi (ne kadar spor tartışılırda neyse) sonunda artık adamın hangi takımı giydiği filan yazmaya başladı kameramanın annesinin kızlık soyadı bile yazdı altta geçti tam sonunda dedi "bu arada kocaelispor bilmemnerdeki hazırlık maçında Arasenal'i 4-1 yendi, spor haberlerimiz bu kadar iy akşamlar mıkmıkmık"

ben tv başında dumur olmuştum. Deli gibi seviniyordum, yüreğimde bi coşku vardı. Hazırlık maçı bile olsa Arsenal di ve biz fethiye caddesinden çıkıp kafa tutmuş rencide etmiştik, bu kadar mı önemsizdi. Sizin sporunuzunda medyanızında istanbulunuzunda.. diye sövmüşümdür kesin. Sen ey basın adama böyle davran ondan sonra sor "Neden istanbul takımlarına bizans deniyor?" diye işte bu yüzden lan amua goduumm anlamadınız mı hala eşşooluları.. Al işte iran takımı bize koydu Azerilerde koydu. Onlar kesin kendi televizyonlarında anlatıyorlardır yendik ettik diye. bi siktirin gidin ya..

sinirlendim inamoto yu yazıcaktım olay nereye gitti al sen git 125 trilyonluk japon imamotunu çek. Biz bizle güzeliz..

Hiç yorum yok: